Gå til innhold

NVIDIA slipper nye grafikkdrivere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"LCD panel overdrive"
Noen som har prøvd ut denne funksjonen?

Synnes faktisk at hw.no skal ta en ordentlig test på denne driveren på forskjellige lcd paneler hvor man har litt etterslep for å se hvordan det virker i praksis.

 

Tipper at det denne funskjonen gjør er å justere fargene litt nedover i fargespekteret slik at rød fargene ikke blir så sterke og dermed mindre etterslep.

Lenke til kommentar
"LCD panel overdrive"
Noen som har prøvd ut denne funksjonen?

Synnes faktisk at hw.no skal ta en ordentlig test på denne driveren på forskjellige lcd paneler hvor man har litt etterslep for å se hvordan det virker i praksis.

 

Tipper at det denne funskjonen gjør er å justere fargene litt nedover i fargespekteret slik at rød fargene ikke blir så sterke og dermed mindre etterslep.

Har kjørt 71.84 et par dager nå, og har ikke engang funnet denne funksjonen... :) Noen som evt. vet hva den heter på Norsk, og evt. hvor en finner den? :D

Lenke til kommentar
Raptor' date='14/03/2005 : 17:12']
Flere som ikke får overklokket noe med disse driverne?  :hmm:

6800 Ultra kjører fremdeles stabilt på 450/1200 her...

Problemet er at når jeg prøver å øke frekvensen på kjerne og minne får jeg opp en feilmelding som sier at jeg må klokke ned igjen. Rart...

Lenke til kommentar

Skal man overklokke disse nVidia korta er det best å modde BIOS'n på selve korta. Men før man vet hva skjermkortet klarer, så overklokker man klart med Coolbits først. Mitt 6800 Ultra kjører også stabilt på 450/1200 :cool:

 

71.84 har bedre ytelse enn den forrige offesielle, men har fortsatt noen kjente bugs. Venter fortsatt på en driver som fixer buggen med grasset i aztec i CS:S!!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...