Gå til innhold

Nytt rundt Stargate SG-1: The Alliance


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=08/03/2005 : 15:32] Litt off-topic, kanskje, men men:

Har filmen StarGate (1994) noe med serien å gjøre? Noen som har sett den? Er den bra?

Stargate filmen ble verdenkjent for ormhullet som åpner seg i portalen. Effekten imponerer selv i dag. Filmen er meget god.

 

Stargate SG1 fortsetter omtrent der filmen slutter, tror det er noen få år etter (lenge siden jeg såg sesong 1). Omtrent alle hovedpersonene fra filmen (karakterene, ikke skuespillerene) er i serien. Du følger et team (SG1) gjennom reiser gjennom vårt univers, hvor de møter diverse fiender og farer.

 

Jeg anbefaler filmen og serien på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Piloten(children of the gods) begynner 1 år etter filmen, selv om filmen var fra 94 og serien begynnte i 97,

 

dette er helt ok, siden filmen aldrig nevner helt hvilkent årstall den er fra, står bare "nåtid"

 

piloten hadde faktisk 18års grennse, vet ikke hvorfor?

 

sesong 1 er god men faktisk det dårligste, det blir "liten" i forhold til de andre sesongene, det er først i sesong 2 ting tar av..

Lenke til kommentar

Hvis du er sci-fi fan så er denne filmen noe du bar ha.

Har selvsagt filmen selv, og alle sesongene av serien (ikke sesong 8 for den er ikke ute enda på dvd)

 

Tipper det hadde noe med puppene til Shar'ee å gjøre..

 

Hehe... Husker jeg satt der nesten 9 år gammel og så på... Mamma fikk fnatt da hun så hva som skjedde :p

Pupper i en sci-fi film a du gitt :!:

Endret av Hellslayer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...