Gå til innhold

Nytt Call of Duty-spill til høsten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kva tyder det?(eksklusivt) :blush:

I eksklusiv a1 (gjennom tysk , engelsk fra middelalderlatin, egentlig 'som andre er utelukket fra') som er forbeholdt noen utvalgte; fornem, luksuriøs e-e kretser /  ha e-e retter /  et e-t intervju intervju gitt til bare én avis eller lignende / e-e forretninger .
Lenke til kommentar
Ja det stor vel svart på kvitt der eller? hm litt synd, men vi PV folk har jo BiA da :D

Ja det gjer vel det, lurte berre på det utrykket :hmm:

Hvilket uttrykk lurer du på?

Her har du ett godt eksempel på min latskap, nemlig å lese gjennom posten en gang til før man trykker på svar knappen :roll:

 

setningen skulle vere som følgende ; Ja det stod vel svart på kvitt der eller? hm litt synd, men vi PC folk har jo BiA da :D

Lenke til kommentar

Jaja, det er vel ikke så farlig egentlig.

 

Hele spillbransjen går nå i det blindsporet som hollywood gjorde for 5-6 år siden: Oppfølgere.

 

Det går i FIFA xx, Medal of Honor 3, Need For Speed 5, oppfølger ditt og oppfølger datt. :thumbdown:

 

Hva med noe nytt og originalt?

Lenke til kommentar
Jaja, det er vel ikke så farlig egentlig.

 

Hele spillbransjen går nå i det blindsporet som hollywood gjorde for 5-6 år siden: Oppfølgere.

 

Det går i FIFA xx, Medal of Honor 3, Need For Speed 5, oppfølger ditt og oppfølger datt. :thumbdown:

 

Hva med noe nytt og originalt?

Godt deter andre som reagere på slikt :thumbup: Noe nytt og orginalt hadde vert tingen ja, BiA har jo fått dette til til en viss grad syns eg, gleder meg bare til å få spillet mellom henda :dribble:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...