Gå til innhold

OCZ når nye høyder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DDR 2 ligger litt under pari når det gjelder ytelse kontra DDR1. Men det er vel når krav til 1024MB moduler og høy ytelse DDR2 vil kanskje ta innersvingen på DDR1 :hmm:

 

Disse brikkene er sikker bassert på TCCD 443 og noe tweka pcb ala braind power

 

G.SKILL PC4400 LA er jo heller ikke å forakte

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor de selges? Skal ha nye minnebrikker, og disse så lovende ut.

 

Sjekket prisguiden, men sto ikke der ;/

Det er vel itj kommet i webshopene enda.

 

Modulene blir tilgjengelige i Dual Channel-sett og som enkeltmoduler. Akkurat når dette skjer er usikkert. Det samme gjelder prisen.
Lenke til kommentar

Dette var gode nyheter!! Satte nylig sammen en A64-box for en kompis med OCZ PC3200 Platinum EL Rev. 2 brikker, og hadde nok litt for høye forventninger til hvor langt jeg kunne ta de brikkene... Kjøpte nettopp de pga. diverse tester (bl.a. hos Anandtech) hvor de nesten klokket til DDR600 på 2,5-4-3-10 på 2,85 V, men har ikke vært i nærheten av å kunne klokke de så langt selv :dontgetit:

 

Anand, og en god del andre, har tydeligvis vært VELDIG heldig med brikkene de har fått, så det er fint at man kan kjøpe brikker som garanterer DDR600 på såpass lave timings!!

 

edit: Håper ikke det tar for lang tid før de er tilgjengelige hos NetShop :whistle:

Endret av Calm
Lenke til kommentar

Har lest meg igjennom AnandTech's test av SLI-boards'a og det er egentlig ikke noe spørsmål når jeg skal kjøpe meg A64 mobo snart:

 

 

DFI LANPARTY nF4 SLI-DR :w00t::w00t::w00t:

 

 

Visste ikke at det var SÅ stort forskjell på overklokkingsegenskapene til de hovedkortene :blush: Da er det vel kanskje det som har stoppet meg i klokkingen av den rig'en...

 

Men kan det hende at slikt løses gjennom BIOS-updates for Asus-kortet sin del? Eller ligger det i komponentene de har brukt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...