Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøper den glatt.

Jeg óg, men jeg klarer ikke helt å bli så entusiastisk, etter at Sendo X først ble forsinket og forsinket og aldri dukket opp i Norge. Det er hakket værre enn å sitte å sikle etter telefonene som lanseres i Asia, for Sendo påstår at den skal komme, så du sitter faktisk og følger med i prisguiden. Ville vært mer ærlig hvis de bare sa at telefonen kommer når den kommer, og at de får se på salgstallene om de gidder å lansere den i Norge... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hohei, den var billig!

Men når kommer den til Norge?

Noen som har sett på hjemmesidene deres?

 

Hvis denne kommer i nær framtid venter jeg heller på den enn å køjpe 6600 i dag.

Lenke til kommentar
Vegard: Leste du hele artikkelen? Det stod nevnt noe om at det skulle bli spennende å se om de klarer å få den ut til juli... Og da er det sannsynligvis ikke Norge som er tiltenkt med det første...

Baer skumleste.

Så det nå.

Burde kanskje ha lest litt nøye før jeg spurte.

Jaja..

Litt dumt at den kommer først så sent.

 

Aktuell blir den nok uansett med en sådan pris.

Lenke til kommentar

Hvis de får den i salg i juni kan du sikkert kjøpe mobilen på hjemmesiden deres, selv om den ikke er kommet til norge... :)

2000kr var jo utrolig billig, lurer på hva butikkene blir å selge den for.

Tipper eneste ulempen med å kjøpe den direkte fra sendo, blir at du sikkert ikke får den med norsk T9 og norske menyer da.(men hvem vet)

Lenke til kommentar
Nesten identisk med X1. Veldig overraskende at de vil bruke "urgamle" Series 60 versjon 1.2 i X2....

Kanskje det var nettopp det som gjorde den så liten?

Den er jo verdens minste s60telefon.

Sikkert en av grunnene til at den er så billig.

Det måtte jo være en hake ved det:-)

Lenke til kommentar
Nesten identisk med X1. Veldig overraskende at de vil bruke "urgamle" Series 60 versjon 1.2 i X2....

Kanskje det var nettopp det som gjorde den så liten?

Den er jo verdens minste s60telefon.

Sikkert en av grunnene til at den er så billig.

Det måtte jo være en hake ved det:-)

Kanskje derfor den er billig, men størrelsen er jo helt latterlig, å bruke et gammelt OS, bare for størrelse, da kunne den ha vært større, bare med bedre OS! :no:

Lenke til kommentar

Uansett så er det et godt OS som sitter der i grunn, så er ikke den store katastrofen heller, selv om en nyere versjon nok skulle ha vært å foretrekke.

En annen positiv side er at X2 kan føre til at symbian blir mer allemannseie enn før, og det er ærlig talt et vinn-vinn for alle parter.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...