Gå til innhold

P4 570J overklokket til 7.2 GHz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker standard boxed vifte :) oppdaga ved oppstart av nytt sli system at MHz var litt høg og måtte so klart ta bilde... viss dette hadde vore sant so måtte eg køyrd med ein FSB på 418MHz!!! og det er vel strengt tatt berre RD ram so kanskje hadde klart det.

 

men han kisen påstår å ha starta win med 6.6Ghz so eg vil berre sjå det... for det som skjer no er at han kjem til å seie at cpuen rauk og at han skal prøve igjen... blir ingen screenshots av over 6GHz i windows... temp bilde var av so dårleg kvalitet at det alt der lukter pr stunt frå Intel... alt for lite bilder frå ein so stor jobb.. gutta på tomshardware var 4-5 stk og tok bilde heile vegen. hadde dette vore skikkele so hadde minst ein kis tatt bilde heile vegen og dei hadde prøvd å dokumentere dette...å påstå 7.2 ghz er jo enkelt for å så seie at cpu rauk...

Lenke til kommentar
Kjøper du denne da? Den er jo ikke modda i paint

 

Mulig jeg er dum.,.... Nå er jeg ikke helt med!

 

Visuellt sett synes jeg bildet er genske likt det som tidligere er postet og igjen sittet! Ser at de ligger på ulike steder med ulike navn.

Jeg la på en ekstra 0 i klokkefrekvensen :p

 

edit: Det sier jo litt om at det er lite som skal til for å fake slike "screenies".

Endret av kazaa
Lenke til kommentar
Det tar ca 5 min i paint å fikse et bilde. Men så lenge han ikke kan legge frem bevis på stabil i win. Så trur jeg ikke på denne.

Tro hva du vil, han snakker sant, han er en av de beste overklokkerne i verden, som har årelang erfaring og mye kunnskaper, og en høyt respektert mann på XS, og jeg tviler sterkt på at han vil dumme seg ut ved å redigere bildet i paint.

 

edit:

men han kisen påstår å ha starta win med 6.6Ghz so eg vil berre sjå det... for det som skjer no er at han kjem til å seie at cpuen rauk og at han skal prøve igjen... blir ingen screenshots av over 6GHz i windows... temp bilde var av so dårleg kvalitet at det alt der lukter pr stunt frå Intel... alt for lite bilder frå ein so stor jobb.. gutta på tomshardware var 4-5 stk og tok bilde heile vegen. hadde dette vore skikkele so hadde minst ein kis tatt bilde heile vegen og dei hadde prøvd å dokumentere dette...å påstå 7.2 ghz er jo enkelt for å så seie at cpu rauk...

6ghz i windows ? old news. samme fyr klarte det og. og det var med en 3.6gig cpu.

6302.jpg

 

Nå venter jeg bare på 7ghz i windows! :thumbs:

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar
Det tar ca 5 min i paint å fikse et bilde. Men så lenge han ikke kan legge frem bevis på stabil i win. Så trur jeg ikke på denne.

Tro hva du vil, han snakker sant, han er en av de beste overklokkerne i verden, som har årelang erfaring og mye kunnskaper, og en høyt respektert mann på XS, og jeg tviler sterkt på at han vil dumme seg ut ved å redigere bildet i paint.

 

edit:

men han kisen påstår å ha starta win med 6.6Ghz so eg vil berre sjå det... for det som skjer no er at han kjem til å seie at cpuen rauk og at han skal prøve igjen... blir ingen screenshots av over 6GHz i windows... temp bilde var av so dårleg kvalitet at det alt der lukter pr stunt frå Intel... alt for lite bilder frå ein so stor jobb.. gutta på tomshardware var 4-5 stk og tok bilde heile vegen. hadde dette vore skikkele so hadde minst ein kis tatt bilde heile vegen og dei hadde prøvd å dokumentere dette...å påstå 7.2 ghz er jo enkelt for å så seie at cpu rauk...

6ghz i windows ? old news. samme fyr klarte det og. og det var med en 3.6gig cpu.

6302.jpg

 

Nå venter jeg bare på 7ghz i windows! :thumbs:

det med 6.3GHz i windows har eg sett. men det eg snakkar om er å få screenshot frå den aktuelle klokken... det ligg for masse arbeid i det siste prosjektet og for lite dokumentasjon. alle som hadde prøvd eit slikt stunt hadde minst tatt bilder som ein glaning...

 

bildet mitt er forresten ikkje edita i PS, det er ekte, men feil visning av bios... OTO(one time only)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...