Gå til innhold

Opera angriper Microsoft-løfte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke helt hva som var policy på feil i artikkler, men jeg never i alle fall at linken (til han karen i Opera som uttaler seg) mangler et kolon som fører til at du kommer til den fæle http.com-siden.

 

Ellers så vil jeg bare benytte anledningen til å si at artikklene generelt er av meget god kvalitet her på programmer.no:)

 

 

Og så til selve saken(;)): Holder selvfølgelig med Opera i det de sier, men det skal jo sies at jeg nesten alltid er enig med Opera da. Helt klart favoritt-nettleseren for min del i alle fall, og derfor trist at den ikke funker på enkelte sider, men det fikser vel neste versjon på så vidt jeg vet :w00t:

Lenke til kommentar

Enig! Det er utruleg teit at Microsoft har klart å "hypnotisere" mesten heile verden til å bruke Windows - og ikkje minst IE som er ei landeplage for me som driv med webprogrammering.

 

Eigentleg tviler eg sterkt på at dette brevet kjem til å "endre verden". Dessutan. Hadde Microsoft ikkje vore så "høge i hatten" hadde dei publisert brevet frå Hakon Lie på microsoft.com, og forklart alt - noko dei sjølvsagt kan gi opp å prøve på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...