Gå til innhold

Gir både strøm og mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at det blir litt mer konkurranse, men de bør sjekke ringelistene sine.

 

Selv om jeg har reservert meg mot telefonsalg for mange år siden så driver et par av selgerne deres å ringer meg støtt.

 

Når jeg prøvde å si at jeg ikke var interessert så spurte han om jeg var helt teit som ikke ønsker å høre på det tilbudet han hadde.

 

Nei takk og ikke ring meg igjen!!!!!

 

 

Retro...

Lenke til kommentar
Bra at det blir litt mer konkurranse, men de bør sjekke ringelistene sine.

 

Selv om jeg har reservert meg mot telefonsalg for mange år siden så driver et par av selgerne deres å ringer meg støtt.

 

Når jeg prøvde å si at jeg ikke var interessert så spurte han om jeg var helt teit som ikke ønsker å høre på det tilbudet han hadde.

 

Nei takk og ikke ring meg igjen!!!!!

 

 

Retro...

opplevd det samme selv, og har et morsomt tips..

 

Prat med de lenge, veldig lenge, og lat som du er interisert... Så når DU ikke gidder mer sier du at du aldri har vært mulighet for at du skal kjøpe produktet de sleger.. Da blir de ganske furt :yes::D

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Mine erfaringer med noextras.net, drøye to uker siden jeg byttet:

 

1: For å få GPRS/MMS måtte man bestille en tilleggstjeneste som kostet 28 kroner. Riktignok ikke store summen, men veldig irriterende når konseptet heter "NO extras".

 

2: GPRS kunne falle ut titt og ofte, og da måtte man resette tjeneste via web interfacet. Dette måtte jeg gjøre hver dag, og var mektig irriterende,

 

3: I dagene før NetCom-krasjen begynte folk å få problemer med å ringe meg (duudiiduuu-lyden).

 

4: I dagene _etter_ NetCom-krasjen kan INGEN ringe meg, jeg kan IKKE sende eller motta meldinger, WAP via GPRS funker, men MMS via GPRS funker IKKE.

 

Jeg har hatt ustabilitetsproblemer fra første sekund jeg byttet til noextras, og det har eskalert hele veien. De har ingen supporttelefon, og i jeg må begynne å skrive mail til de. Dette skal gjøres med èn gang jeg kommer hjem, og grunnen til at jeg ikke har gjort det før, var fordi jeg ikke var oppmerksom på at ingen kunne ringe meg før noen faktisk banket på døren min og lurte på om jeg fremdeles var i live.

 

 

Jeg skal rett tilbake til Chess igjen.

Det hører med til historien at min far, som fikk meg til å bytte til noextras, ikke har hatt noen problemer. Han bruker dog ikke MMS/GPRS heller.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...