Gå til innhold

MSI erstatter GeForce 6800 GT-kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørtes ut som ett lavt estimat (antall kort med feil), er jo ganske mange bare på dette forumet som har skrevet at de har denne feilen.

 

AtW

Kommer vel litt an på hvor den "råtne batchen" har blitt sendt. Kanskje Norge var uheldig og fikk mesteparten?

Men hvis tallet er så lavt som 350 da er det jo nesten et samleobjekt. :!:

Lenke til kommentar

eg lurer på en ting...

eg får dette kortet i mårra.. men viss det er et av de "350", ka gjør eg da?

fordi der eg har kjøpt dette kortet(articom.no) får de ikke inn dette nye kortet før 1.april!!! :(

kan eg ha kortet til april da og fortsatt sende inn kortet da? eller må eg sende det inn innen 14 dager?? og da vente driiit leeeenge på nytt kort?

ka sier dåkkar folkenS?

Lenke til kommentar

Jeg er glad MSI (sier de) skal rydde opp i saken. Jeg har hatt to MSI skjermkort og de er de beste skjermkortene jeg har hatt. De ser bra ut, viftene er forholdsvis stillegående (mitt forrige var helt lydløst) og MSI har et kvalitetsstempel.

 

Og FlinT, det der tror jeg nesten du skal spørre webshop om, men jeg hadde nesten spurt litt krasst om jeg ikke kunne bruke kortet til de fikk inn de nye.

 

_

johanf

Lenke til kommentar
eg lurer på en ting...

eg får dette kortet i mårra.. men viss det er et av de "350", ka gjør eg da?

fordi der eg har kjøpt dette kortet(articom.no) får de ikke inn dette nye kortet før 1.april!!! :(

kan eg ha kortet til april da og fortsatt sende inn kortet da? eller må eg sende det inn innen 14 dager?? og da vente driiit leeeenge på nytt kort?

ka sier dåkkar folkenS?

Da blir det nok en garantisak, siden du har mottatt et kort med feil på. Send isåfall en mail til webshoppet der du legger ved link til artikkelen om MSI-kortene og et screenshot av f.eks rivatuner der det står antall pipelines. Men 350 kort er et veldig lite parti, så sjansene for å få et av kortene er små.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...