Gå til innhold

Viser frem Siemens M75


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har i dag M65 jeg. Er kanonfornøyd med denne. Og det ser nok ut til at min neste mobil blir en m75.. men må nok ha litt mer info om den ja.

 

Det jeg håper på er:

-Mp3

-Bluetooth

-Litt kjappere menyer

-Større innebygd minne + mulighet for minnekort

-USB:)

-Bedre kamera

 

Bare noe av det er forbedret og/eller blir tatt med, så er jeg fornøyd jeg:)

Lenke til kommentar

Bluetooth er nok rimelig sikkert ja.

 

Større minne også.

 

Minnekort... da må det i såfall legges under batteriet slik at det garantert ikke blir skadet av vann siden mobilen er ment å brukes litt slik...

 

USB støtter alle i 65-serien også. Hvis du mente USB-kontakt, så hadde jo det vært enda bedre :)

 

MP3. Kanskje, men ryktene sier at Siemens heller vil satse på AAC, som gir bedre lydkvalitet enn MP3.

 

Kamera blir neppe dårligere i allefall. Får håpe den har bra støtte for video også, der sliter jo 65-serien litt med begrensninger.

 

Hastighet på menyer er vel umulig å si noe om før man får testet den :)

 

10. mars blir M75 presentert (klokka 10 norsk tid), så da får vi i allefall høre alle spesifikasjoner.

Lenke til kommentar
MP3. Kanskje, men ryktene sier at Siemens heller vil satse på AAC, som gir bedre lydkvalitet enn MP3.

Ja, i utgangspunktet gjør den det, men det blir jo et problem for oss som har mye musikk som mp3 fra før, som må konvertere alt man har. Det er mye strev, i tillegg til at lyden blir komprimert enda en gang, hvilket gjør at man kan miste lydkvalitet i prosessen. Det var bedre hvis de støttet begge deler, og heller la ved programvare som spyttet ut AAC.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Noen som vet noe mer om denne telefonen? Vurderer den sterkt da jeg må ha en telefon som tåler opertivt arbeid utendørs, men samtidig vil ha en som fungerer bra til yrke og fritid. M75 ser meget positiv ut sådan.

 

Er det kun standard Siemens ringetoner som kan brukes på denne, eller kan man laste ned andre og evt. bruke mp3?

 

Hvordan er Siemens sitt utvalg mtp. ekstrautstyr som vesker o.l?

 

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...