Gå til innhold

Omtale av Logitech Precision Vibration Feedback Wheel (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin test, men selv om rattet får mye skryt, syns jeg karakteren 6/10 ikke er allverdens...

6/10 er en grei karakter. Når man ser hva som finnes av ratt til PS2 og PC er et ikke riktig å gi det noen høyere karakter, men det betyr ikke at det ikke er verdt å kjøpe. Det koster under 500,-, og gir god valuta for pengene.

Lenke til kommentar

Trodde ikke ratt og pedaler til xbox var såpass billig. Rattet virker jo lovende til og med. Jeg bestilte meg ihvertfall et nettopp, 344,- + frakt på psdata. Nå klarer knapt å vente til jeg får det på onsdag.. Da er det bare å plante seg i sofaen og kline i gang litt Colin McRae ja ;)

 

BTW.. En som hadde skrevet 'mini-omtale' om rattet på komplett.no sa forresten av sugekoppene fungerte helt utmerket.. Har nok mye å si åssen bord du bruker.

Lenke til kommentar
BTW.. En som hadde skrevet 'mini-omtale' om rattet på komplett.no sa forresten av sugekoppene fungerte helt utmerket.. Har nok mye å si åssen bord du bruker.

Ja, det har mye å si. Har brukt rattet på litt forskjellige steder, og de kan sitte alt fra imponerende til katastrofalt. :) Glatte, lakkerte overflager eller glassbord (blir vel merker riktignok) er nok best.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...