Gå til innhold

ASUS med Sonoma-baserte bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"god grafikkytelse" med Radeon x600? :roll:

Mobility 9700/x600 er fortsatt de raskeste grafikkbrikkene som er tilgjengelige i 'tynn-og-lett-segmentet.' Mobility X800 og go6800 har bare vært å se i >4kg slepbare desktoperstattere. Mobility x700 er lansert, men ennå ikke å se i produksjonsmodeller, og nVidia har ikke engang hintet om noe i dette segmentet (venter i spenning på en evt. go6600).

Lenke til kommentar
så x600 vil være en mellom ting av 9700 pro og 9800np

Nah. x600 er ikke annet enn en 9600XT med PCI-E og Mobility 9700 (som ikke må blandes med *desktop* 9700) er mobilversjonen av samme brikken bare med AGP. Alle disse tre vil yte praktisk talt likt på samme klokkehastighet (sammen med 9600). Mobility 9800 kan heller ikke sammenlignes direkte med desktop 9800 da denne egentlig er en kraftig nedklokket X800SE og ikke en egen mobil brikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Hvis dere skal teste to av dem, kan den ene bli W5000A? Det er i hvertfall den som er mest interessant for min del.

Ja, kan dere teste den?

Den er jeg mest interessert i.

Asus S5xxx har vært utrolig fristende, men helt uaktuelt pga XGA-oppløsningen.

Derfor hørtes 12,1" WXGA skjerm veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Hvis dere skal teste to av dem, kan den ene bli W5000A? Det er i hvertfall den som er mest interessant for min del.

Ja, kan dere teste den?

Den er jeg mest interessert i.

Asus S5xxx har vært utrolig fristende, men helt uaktuelt pga XGA-oppløsningen.

Derfor hørtes 12,1" WXGA skjerm veldig bra ut.

Foreløpig er det W5 og V6 vi har fått beskjed om at de vil sende til oss for testing. Så vi får satse på at det er de maskinene de sender oss.

Lenke til kommentar
Foreløpig er det W5 og V6 vi har fått beskjed om at de vil sende til oss for testing. Så vi får satse på at det er de maskinene de sender oss.

Gleder meg som et lite barn.

 

Vet du/dere noe om pris og tilgjengelighet allerede i dag?

Noen anelse om når testen vil gjennomføres (ca.)?

Lenke til kommentar
Gleder meg som et lite barn.

 

Vet du/dere noe om pris og tilgjengelighet allerede i dag?

Noen anelse om når testen vil gjennomføres (ca.)?

Har ikke fått noe beskjed om pris og tilgjengelighet enda. Men vi får forhåpentligvis maskinene inn til test iløpet av februar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...