Gå til innhold

Nokia tviholder på N-Gage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de hadde satt den litt ned i pris i stedet for å bare "drepe" den, ville nok salget ha gått litt opp.

Særlig på N-Gage, som koster 2500 enda. Det er litt mye for en telefon som har vært på markedet i nesten to år og ikke har kamera.

 

Jeg synes de burde lage en ny N-Gage-oppfølger med kamera og hele pakka.

DET ville slått an. Hvis prisen er riktig, da... Men det ville den sikekrt ikke blitt...

Lenke til kommentar

Hmmm...... Salget av N-gages har ikke gått særlig bra for nokia. Kanksje skyldes mye av dett at N-gage ikke har kamera. Så hvorfor kunne ikke nokia lage et sånt

kamera som går på minnekort, og når man har tatt bildene stikker man bare kortet inn i N-gages`n akkurat som man gjør med et vanlig digital kamera på minnekortleser`n til pc`en. Det trur jeg hadde vært en kule ide.

Lenke til kommentar
Hvis de hadde satt den litt ned i pris i stedet for å bare "drepe" den, ville nok salget ha gått litt opp.

Særlig på N-Gage, som koster 2500 enda. Det er litt mye for en telefon som har vært på markedet i nesten to år og ikke har kamera.

Ja, det er sant, men den gikk for 500,- på Expert (Bonus?) i høst en gang, og ellers fra 1000 - 1500,- det er ganske billig.

..men nesten to år? :whistle:

Lenke til kommentar
Hvis de hadde satt den litt ned i pris i stedet for å bare "drepe" den, ville nok salget ha gått litt opp.

Særlig på N-Gage, som koster 2500 enda. Det er litt mye for en telefon som har vært på markedet i nesten to år og ikke har kamera.

Ja, det er sant, men den gikk for 500,- på Expert (Bonus?) i høst en gang, og ellers fra 1000 - 1500,- det er ganske billig.

..men nesten to år? :whistle:

Ja?

Den kom da på markedet i 2003?

Okey.. et og et halvt år da?

Den har vært på markedet en stund i hvertfall... En god stund.

 

Hvor får man den til 1000/1500?

Lenke til kommentar
Hvor får man den til 1000/1500?

Tror ikke man får den til det lenger, kanskje hvis noen har den igjen og har den på tilbud så. Det er som sagt en stund siden den var så billig.

Nå koster den 2500 på internett...

Men jeg har sett den til 1800 i en butikk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...