Gå til innhold

Spillmagasinet fortsetter på TV2 i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så de skifter aldersgruppe med andre ord?

De skifter til de litt mer hardcore-spillerene..

Høres litt synd ut at de skal mer dybde og lengere anmeldelser, da grunnen til at jeg fikk med mannen min på 38 år til å se på det, var nettopp fordi det var enkle & rett på sak, pluss de gøyale sidesporene de gikk med Christer Falck, Sputnik osv.

Lenke til kommentar

Det er fint de utvider dybden litt. Hittill synes jeg vi har manglet gode begrunnelser for de karakterene de har gitt. Vi må jo få vite litt mer om hva som er positivt/negativt og ikke kun informasjon om hva spillet handler om. Personlig synes jeg de kunne fått en 1-10 skala også, da det er lettere å skille mellom spillene...

Lenke til kommentar

Om dei bruker meir enn 2 minuttar på spela så kan eg kanskje vurdere det. Folk ser ikkje på eit program for spel for å sjå Sputnik kjøre trailer og Schelewschi (:shrug:) kaste spyd.

 

Greit nok at dei ikkje vil vise filmar frå CS og andre meir aktuelle spel her på forumet, men slutt med alt kjendistullet og konsentrer dykk om det det faktisk handler om, SPEL.

Lenke til kommentar
Om dei bruker meir enn 2 minuttar på spela så kan eg kanskje vurdere det. Folk ser ikkje på eit program for spel for å sjå Sputnik kjøre trailer og Schelewschi () kaste spyd.

 

Greit nok at dei ikkje vil vise filmar frå CS og andre meir aktuelle spel her på forumet, men slutt med alt kjendistullet og konsentrer dykk om det det faktisk handler om, SPEL.

 

Da tror jeg at jeg kan berolige deg med at det kommer til å bli vesentlig mye mer SPILL/SPEL i kommende sesong. Du skal ikke se bort i fra at jeg eller Cathrine kommer til å spille et eller annet spill med en eller annen kjent person, så lenge det er relevant.

 

TST håper vi å få med i et program som gjesteanmelder :D

 

Frode

Lenke til kommentar
Da tror jeg at jeg kan berolige deg med at det kommer til å bli vesentlig mye mer SPILL/SPEL i kommende sesong. Du skal ikke se bort i fra at jeg eller Cathrine kommer til å spille et eller annet spill med en eller annen kjent person, så lenge det er relevant.

 

TST håper vi å få med i et program som gjesteanmelder :D

 

Frode

Spillmagasinet er her også :thumbup:

 

Hadde vært morsomt å se en fra Gamer.no i Spillmagasinet ;)

Lenke til kommentar

Synd stakkars Thomas ble droppa, men en måtte tydeligvis ofres.

 

Dette ønsker jeg:

 

*Litt lengre omtaler som forteller litt om de negative/positive sidene

*En tierskala

*Fortsatt like blide programledere

*Reprisen bør ikke gå seint om natta på en hverdag! (får sjeldent med meg Spillmagasinet på en lørdagskveld)

*Jeg takler ikke fargene i studioet, så ta gjerne en ny malejobb! ;)

Lenke til kommentar

Enig i at de burde ha bytta ut hu dama(navnet festa seg ikke).

Hu hadde ikke peil, og var generelt teit IMHO.

 

Håper de ikke går like bredt ut som det virket som de prøvde på forrige gang. Det er vel såpass mange hardcore gamers i Norge at de kunne satset på de.

 

Uansett, lykke til

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...