Gå til innhold

Prisreduksjon på Centrino


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil kalle priskuttene en bagatell + noen få reduksjoner på opptil 20% på noen ganske uvesentlige produkter. Ikke verdig en nyhet på forsiden til HW.no. (Om disse reduksjonene på godt under 1% er verdig en forside-nyhet så kune jo Intel lett ha fått forsiden 365 dager i året)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Kanskje hardware.no burde innføre en samlespalte for smånotiser om uvesentligheter som dette. Den kunne man oppdatere en gang i uken eller noe sånt. Man trenger strengt tatt ikke hele tabellen, notisen kunne være noe sånt som:

 

"Intel varslet idag nye priser på sine Centrinopakker. Dessverre går de kurante utgavene ned med hva som må kunne betegnes som en symbolsk dollar. Kun enkelte eldre konfigurasjoner har noen rell nedgang, mellom 6 og 10%."

 

Det ville være nok om den saken...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Jeg syntes at dette ble latterlig (både Intel og Hardware.no, som jeg liker godt)...

 

Å kutte priser på omtrent 1% på noe som koster rundt 300-400dollar er latterlig, særdeles latterlig.

 

Og å lage en "stor" artikkel ut av dette, uten ironi, må også kategoriseres i samme bingen.

 

:thumbdown:

Enig! :yes: Et priskutt på 1 dollar er ingenting, spesielt ikke når man snakker om noen av markedets dyreste x86-prosessorer :thumbdown:

 

Rolf Wegner: Kjeder du deg på jobben idag? :ermm:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Rolf Wegner: Kjeder du deg på jobben idag? :ermm:

Jeg tipper de strever med å oppfylle sin egen målsetning om X antall nyheter per dag.

 

Jeg synes heller de kunne kuttet bort i hvertfall den uinterresante delen av denne nyheten for å oppnå en høyere nyhetsverdi per sak. Altså kvalitetssikring fremfor kvantitetssikring.

 

Edit: Joda, Spenol, jeg ser at 8 av de 36 produktene har sunket merkbart i pris. Det er de 28 uten merkbare prisreduksjoner jeg prøver å kritisere.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Ja, jeg så det. Da burde de kanskje kalt artikkelen "Prisreduksjon på Celeron M".

 

Men det er vel ikke mange leverandørere som leverer bærbare med Celeron M i Norge? Jeg ser at f. eks. Dell ikke bryr seg med det: Mens de har dem som low end på alle Centrino-modeller i USA begynner de norske utgavene på Pentium M 1,4...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...