Gå til innhold

TEST: NEC MultiSync 1980SXi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
synes det var snakk om priskutt i lcd og plasmaskjermer en eller annen gang etter nytt år jeg, så kommer det en 19" kcd til 9000 :wow: det er priskutt det :no:

Husk at det er forskjell på billigskjerer og proffskjermer da. Det finnes et marked som er villige til å betale 9000 for denne skjermen, og dermed er det ikke behov for å senke prisen. Produsenten har andre modeller som kan dekke behovet til massene, som er mer opptatt av pris

Lenke til kommentar
Denne er herved satt på ønskelisten! (som om det hjelper meg)

 

Likte mest den industrielle looken. Ikke noe vissvass, men kun skjerm.

Jupp, liker veldig godt den enkele rene designen og funksjonen selv. Men som sagt, alt for dyrt for midt bruk, må ned i pris minst 2000 kroner, og opp minst en tomme før den vekker min interesse.

 

AtW

Lenke til kommentar
Denne er herved satt på ønskelisten! (som om det hjelper meg)

 

Likte mest den industrielle looken. Ikke noe vissvass, men kun skjerm.

Jupp, liker veldig godt den enkele rene designen og funksjonen selv. Men som sagt, alt for dyrt for midt bruk, må ned i pris minst 2000 kroner, og opp minst en tomme før den vekker min interesse.

 

AtW

Dream on :)

Lenke til kommentar
Denne er herved satt på ønskelisten! (som om det hjelper meg)

 

Likte mest den industrielle looken. Ikke noe vissvass, men kun skjerm.

Jupp, liker veldig godt den enkele rene designen og funksjonen selv. Men som sagt, alt for dyrt for midt bruk, må ned i pris minst 2000 kroner, og opp minst en tomme før den vekker min interesse.

 

AtW

Dream on :)

Hehe, tipper at det ikke går alt for lenge før tilsvarende skjermer i 20-tommerklassen blir ganske billig, bare i 2004 ble jo prisene nærmest dumpet.

 

AtW

Lenke til kommentar
synes det var snakk om priskutt i lcd og plasmaskjermer en eller annen gang etter nytt år jeg, så kommer det en 19" kcd til 9000 :wow: det er priskutt det :no:

Husk at det er forskjell på billigskjerer og proffskjermer da. Det finnes et marked som er villige til å betale 9000 for denne skjermen, og dermed er det ikke behov for å senke prisen. Produsenten har andre modeller som kan dekke behovet til massene, som er mer opptatt av pris

Vel tipper at den ikke kommer i nærheten av apple sin 20" som er nesten lik priset, bare en 1k mellom.

 

Apple sin 20" skjer koster ink moms NOK 9.062,50.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar
Den Mac-skjermen har vel et S-IPS-panel, og husker jeg ikke helt feil er det det samme som i de mye omtalte NEC- og LaCie-skjermene ;)

Har både nye Lacie Photon 20" og Apple 20" og gamle Apple 20" på jobben og bildekvaliteten på den nye Apple skjermen er til de grader bedre enn Lacie skjermen! Lacie skjermen kan justeres i høyden og tiltes 90 grader, mens Apple skjermen har bedre bilde, fysisk mindre og ser mye bedre ut.

Lenke til kommentar

StigK: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11159

 

Er allerede gjort (c;

 

Til dere som synes NEC 1980SXi er for dyr...

 

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=24619

 

Prøv en Eizo L797 til 10.943 kroner for en 19-tommer LCD

 

Du får faktisk det du betaler for, ikke i form av sinnsykt lite etterslep, men evnen skjermen har til å vise detaljer, farger, og til å skille gråtoner

Endret av Sozinho
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...