Gå til innhold

Ny billigmodell fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja...

Den var ikke fin for å si det sånn...

Den burde ikke koste over tusenlappen engang...

Ikke stort av en billigtelefon.

Man kan vel i grunn ikke gjøre stort med den annet enn å ringe og skrive meldinger. Da burde det vel hett "ringe og skrivmobil" i stedet for billigmobil, slik at funksjonelle mobilerer til en billig penge heller får billigmobilstatus. Som f.eks 3230.

 

Noen med meg?

Lenke til kommentar
Den burde ikke koste over tusenlappen engang...

Det er nettopp prisen som er det mest nevneverdige ved T290i. Den er nemlig en av de desidert billigste på markedet per dags dato, med en minstepris på drøye 800 kr. Skal du ha en annen telefon i samme klasse må du ut med litt flere hundrelapper.

 

Man kan vel i grunn ikke gjøre stort med den annet enn å ringe og skrive meldinger. Da burde det vel hett "ringe og skrivmobil" i stedet for billigmobil

Jo, sende mms, spille spill og bruke andre nyttefunksjoner.

Lenke til kommentar
Det er nettopp prisen som er det mest nevneverdige ved T290i. Den er nemlig en av de desidert billigste på markedet per dags dato, med en minstepris på drøye 800 kr. Skal du ha en annen telefon i samme klasse må du ut med litt flere hundrelapper.

Siemens A65 får man til 400kr med kontant kort, og det er vel en konkurent

Lenke til kommentar
Man kan vel i grunn ikke gjøre stort med den annet enn å ringe og skrive meldinger. Da burde det vel hett "ringe og skrivmobil" i stedet for billigmobil

Jo, sende mms, spille spill og bruke andre nyttefunksjoner.

Kamera er vel i grunn også en nyttefunksjon, hehe...

Synes den så litt kjedelig ut.

SE burde gjøre som Nokia og lage ringe-, skrive- og spillemobiler(hehe) med flere funksjoner.

Jeg ville ikke bytta min 3510 mot den der...

Lenke til kommentar

Jeg syntes vi egentlig har nok billigmodeller på markedet. Og i tillegg blir gamle modeller billigere etter en liten stund (og de er det mange av)

 

Å produsere billigtelefoner uten noen funksjoner er bortkastede penger mener jeg.

 

Denne telefonen er jo så og si identisk med gode gamle 3510i.

Lenke til kommentar
Jeg syntes vi egentlig har nok billigmodeller på markedet. Og i tillegg blir gamle modeller billigere etter en liten stund (og de er det mange av)

 

Å produsere billigtelefoner uten noen funksjoner er bortkastede penger mener jeg.

 

Denne telefonen er jo så og si identisk med gode gamle 3510i.

Nå snakket jeg om 3510 faktisk.

Forgjengeren til 3510i uten fargeskjerm.

Den dungerer utmerket til å ringe, sende meldinger, spille, wappe og bruke kalenderer på. Skjermen er jo også stor og fin.

Den er faktisk større enn Nokias 128x128skjermer.

Den måler 31mm x 27,5mm.

Billig er den også, med greie menyer.

Burde være en konkurrent mot denne sammen med 3510i.

Jeg synes at 3510 er bedre enn 3510i også. Skjermen på 3510i er dårlig til å være fargeskjerm og den er litt treg...

 

Nå ble det litt mye om de to :innocent:

 

Hva er batterikapasitenen på T290i på?

Det er jo veldig viktig for billigtelefoner.

Hvis det er dårlig med batteri på den kan til og med 1100 være en konkurrent.

Lenke til kommentar
Hvordan kan dere skrive at dette er en mobiltelefon for de som bare vil ringe og sende meldinger, når man også kan sette på et eksternt kamera, ta bilder med det, laste ned og spille nye spill, muligheter for MMS-meldinger osv?

Fordi folk som vil ta bilder med mobilen sin ikke kjøper denne.

Og tro meg, ønsker noen kvalitet på mms og bilder, kjøper de heller en billig nokiatelefon.

Denne kan jo brukes til annet også, men hvis man skal ha en telefon til å spille på tar du en med høyere oppløsning enn 80x101...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...