Gå til innhold

Eizo lanserer nye LCD-skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker digg :-) Men viss man spiller raske spill... Som ut 04 cs q3 ser masse på film osv... Holder det med 12 i ms ? :roll:

spiller aktivt cs jeg, ser MASSE på film og med min nec 1770nx kan jeg bekrefte og si: å ja! det funkerer!

 

Var faktisk redd at å spille cs 1.6 skulle bli umulig, siden jeg er avhengig av å kunne snu meg og ta raske bevegelser. Men det er absolutt null problem, selv om jeg har spilt 4 år på CRT og 120hz o.l :thumbup:

Lenke til kommentar
Virker digg :-) Men viss man spiller raske spill... Som ut 04 cs q3 ser masse på film osv... Holder det med 12 i ms ?  :roll:

spiller aktivt cs jeg, ser MASSE på film og med min nec 1770nx kan jeg bekrefte og si: å ja! det funkerer!

 

Var faktisk redd at å spille cs 1.6 skulle bli umulig, siden jeg er avhengig av å kunne snu meg og ta raske bevegelser. Men det er absolutt null problem, selv om jeg har spilt 4 år på CRT og 120hz o.l :thumbup:

Kor mangen ms er det på din lcd?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...