Gå til innhold

Compaq byr på WD Raptor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen som kjøper Compaq enda? :roll:

Mange som kjøper Compaq (hp). Så lenge man holder seg unna presario så har de helt greie kontormaskiner.

 

 

 

 

og som cyrus nevner så finnes ikke Compaq lenger... merkelig at forfatter av artikkelen ikke har fått med sett. Om HP kjøpte opp, eller om det var en merger skal jeg ikke banne på.

Lenke til kommentar
Dere kan jo sjekke selv på HP sine sider.

 

Compaq har aldri blitt 100% borte. Det har alltid vært et markant skille mellom Compaq og HP. Likevel om de kanskje har jobbet med å fjerne skillet...

 

Merkelig at de velger å brande disse PC-ene med Compaq X tho.

Compaq eksisterer ikke lenger. Sjekk bare brreg.no f.eks. Stikk på bryn og sjekk hovedkontoret i Norge. Dette var gamle compaq-kontoret, som nå har (og har hatt et par år) en stor fin HP logo.

 

Det som er fakta er at compaq-produktene fortsatt finnes. Og noen av disse, blandt annet bedriftlaptopene har fått navnet HP Compaq.

Lenke til kommentar
er det noen som kjøper Compaq enda?  :roll:

Mange som kjøper Compaq (hp). Så lenge man holder seg unna presario så har de helt greie kontormaskiner.

 

 

 

 

og som cyrus nevner så finnes ikke Compaq lenger... merkelig at forfatter av artikkelen ikke har fått med sett. Om HP kjøpte opp, eller om det var en merger skal jeg ikke banne på.

Jeg har hp(compaq) og er strålende fornøyd. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...