Gå til innhold

Produkterfaringer i prisguiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lagt inn noen erfaringer ja.

Det er synd at det er så mye useriøse erfaringer. Mye er bare at den varen suger, og at man ikke må kjøpe den. Men det står ingenting om hvorfor man ikke må kjøpe den.

Enig med deg der, men noe jeg synes er enda verre er når fjortisser som netopp har fått tak i et nytt HK/SK/whatever roser det opp i skyene uten å si hva det er som gjør det så mye bedre enn alt annet, eks:

"BESTE SKJRMKORRTTTET EVVERR!!!!!111 ALT ANNET SUGER!!!!11"

 

Blir så lei av slikt :p

Lenke til kommentar
Jeg har lagt inn noen erfaringer ja.

Det er synd at det er så mye useriøse erfaringer. Mye er bare at den varen suger, og at man ikke må kjøpe den. Men det står ingenting om hvorfor man ikke må kjøpe den.

Enig med deg der, men noe jeg synes er enda verre er når fjortisser som netopp har fått tak i et nytt HK/SK/whatever roser det opp i skyene uten å si hva det er som gjør det så mye bedre enn alt annet, eks:

"BESTE SKJRMKORRTTTET EVVERR!!!!!111 ALT ANNET SUGER!!!!11"

 

Blir så lei av slikt :p

Rapporter det, så skal jeg gladelig slette det :)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er toppers at erfaringer legges inn til godkjenning av moderatorer, da får vi iallefall litt kvalitetskontroll på det. Men jeg er enig i at flere av erfaringene er dårlig forklart.

 

Forøvrig synes jeg at hele erfaring-systemet her er litt bortgjemt, hver gang jeg vil legge inn en erfaring bruker jeg litt tid på å lete (er ikke så ofte en kjøper seg noe nytt, hehe).

 

Er det mulig å legge inn en erfaring på et produkt som ikke er listet opp?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...