Gå til innhold

Apple lanserer mini-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser jo veldig fin ut, men det jeg lurer på er hvorvidt man kan skifte ut ram selv siden den jo bare har en ram slot og er så kompakt, blir jo veldig dyrt med 1024 ram hvis det må installeres av apple, i tillegg til at jeg kanskje ville ventet på at tiger blir sluppet... renger med at det kommer mye mer detaljert info og tester av denne mini'en snart...

Lenke til kommentar

hmm, 4990 og oppover på apples webshop, og da snakker vi uten skjerm, tastatur og mus. (jepp faktisk. om dere ikke tror meg, sving innom og sjekk).

 

det denne saken mangler er en tvtuner (firewire) og fjernkontroll (sistnevnte mest sansynlig over bluetooth) pluss en søt gui for styre itunes og quicktime...

 

om dette kommer kan vi glemme windows media center, mac mini kommer til å gjøre like stor suksess som ipod. enda bedre blir det om en kunne tatt med seg ipoden til kompisen sin fest, plugga den inn og via gui og fjernkontroll fått spillt av musikken på poden...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Stilig, men det er en mac, og det er for å si det mildt, ikke så brukervennlig som alle skal ha det til. Har jobbet mye på macer med filmredigering og nettavisproduksjon, og det meste skar seg. Mer ustabilt enn PC på mange områder, samtidig som OS'et er særdeles lite logisk lagt opp. Mangelen av en høyre museknapp ble jeg nesten gal av.

Og for de som lurer; jeg studerer på institutt for medier og kommunikasjon. Der har vi så og si bare macer...

Lenke til kommentar
Stilig, men det er  en mac, og det er for å si det mildt, ikke så brukervennlig som alle skal ha det til. Har jobbet mye på macer med filmredigering og nettavisproduksjon, og det meste  skar seg. Mer ustabilt enn PC på mange områder, samtidig som OS'et er særdeles lite logisk lagt opp. Mangelen av en høyre museknapp ble jeg nesten gal av.

Og for de som lurer; jeg studerer på institutt for medier og kommunikasjon. Der har vi så og si bare macer...

En typisk post fra et anti-mac troll..

 

Og myten om at man bare kan bruke en knapps mus lever enda ja, som tyder på total ignoranse hos den som skrev innlegget som jeg er synes er skremmende hvis vedkommende bare jobber med MACer der han studerer.

 

Lite logisk lagt opp ? Dette må du utdype nærmere.

 

Kan vi ikke heller droppe PC vs MAC diskusjonen som alltid kommer opp når Apple lanserer nye produkter i denne tråden, please ??

Endret av prolixin
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...