Gå til innhold

SuprNova-arvtageren eXeem offisielt lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, berre lurte på om de tykkjer at det er heilt greit å støtte opp om piratkopiering, eg har sett at innlegg på forumet har blitt sensurert fordi det omhandla ulovleg stoff, men piratkopiering er visst heilt greit ser det ut til. Kvar er logikken i dette?

Lenke til kommentar

Nei det siste vi trenger er en ny kazaa. Har ingen tro på dette.

Bittorrent fungerer ypperlig for min del uten disse sidene, bruker det stort sett til å laste ned/dele fri programvare (da det er den eneste måten jeg kan bidra med noe på :p )

 

Glad man fortsatt kan kjøpe spill, musikk og film jeg :)

Lenke til kommentar
Hei, berre lurte på om de tykkjer at det er heilt greit å støtte opp om piratkopiering, eg har sett at innlegg på forumet har blitt sensurert fordi det omhandla ulovleg stoff, men piratkopiering er visst heilt greit ser det ut til. Kvar er logikken i dette?

Du misforstår nok litt. Selve p2p programmene som azureus, dc++ o.l er helt lovlige programmer som er lov å diskutere. Det som blir slått ned på er linking til bittorent-sider med ulovlig (warez) innhold, dc-hubber o.l.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Hah! Exeem eller Exceem? I denne artikkelen http://www.eprairie.com/news/viewnews.asp?newsletterID=9899 er det linket til www.exceem.com selv om artikkelen viser bilder fra Exeem. Her må man registrere seg og betale for å bli medlem. Det må vel være no' lureri, for Exeem skal jo ikke være tilgjengelig for sluttbrukere enda?

Ja, eg vil tru ePrairie har gjort ein tabbe her. Programmet kommer til å hete eXeem, det er i alle fall alle indikasjonar eg har fått, og dette er første plassen eg har sett denne feilstavinga.

Lenke til kommentar

Åssen er det med norges lover pr i dag om fildeling nå igjen?

 

Du har lov å laste ned filer til privatbruk, men man kan ikkje dele de videre til andre personer eller tjene penge rpå dem under noen omstendigheter.

 

Skulle det ikkje komme en ny lov etter nyttår btw?

Lenke til kommentar
Åssen er det med norges lover pr i dag om fildeling nå igjen?

 

Du har lov å laste ned filer til privatbruk, men man kan ikkje dele de videre til andre personer eller tjene penge rpå dem under noen omstendigheter.

 

Skulle det ikkje komme en ny lov etter nyttår btw?

Lovlig å laste ned musikk, film, og dele gi det videre, dog ikke via nettet.

 

Ikke lovlig å laste ned programmer, spill, men lovlig å gi det videre, dog ikke via nettet (tror jeg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...