Gå til innhold

Billigere bærbart fra Zepto


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg tryker konfigurer og kjøp koster alle maskiner ca 4000 uansett hva jeg gjør... Websiden ser ikke ut til å funke så bra.. Kan ikke se noen bilder av maskinene heller.. ta får jeg bare opp masse kryptiske tegn.

 

Dette gjelder ikke i IE 6.0.

 

Du bruker kanskje Opera?

 

Jeg fikk først samme problem med Opera, så sjekket jeg med IE.

 

Har sagt fra til Zepto om dette. Så får vi se om det skjer noe med det snart.

Lenke til kommentar
Og så er det mange som synes det er fint at en norsk "produsent" klarer seg såpass bra.

 

=:)

Visst er det hyggelig. Har vært kunde hos Zepto selv, og opplevd god service både ved leveranse samt når noe gikk skeis.

 

Det er mer enn bare produktene denne gjengen selger som har æren for suksessen.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er helt sykt hvor mye de har sunket i pris. For litt over et år tilbake, når jeg kjøpte meg bærbar lå Zepto på pristoppen med flere tusen kroner i margin. Nå er de billigst. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Det er helt sykt hvor mye de har sunket i pris. For litt over et år tilbake, når jeg kjøpte meg bærbar lå Zepto på pristoppen med flere tusen kroner i margin. Nå er de billigst. Løp og kjøp!

Billigst er de naa ikke. Kan smekke opp en "ultra" paa Netshop med wifi, 1GB, DVD-brenner, 1.6 Dothan til rett rundt 10k inkl. Er ikke den letteste ultraen, men har da grei opploesning til aa vaere 12.1".

 

Zepto lever av er aa finne noen "barebones" de setter sammen for folk og tar seg ganske godt betalt for det. Ser ut til at de holder seg til standarden men aa ta 2x std pris for alt over lowend valget. Hvis man ikke toer gjore det selv er jo det greit nok, men foretrekker aa kunne gjoere jobben selv aa spare 30-40% av hva som ellers blir sluttprisen.

 

Vil ha bedre utvalg av bearbare barebones!!! :thumbup:

Endret av hanigjen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...