Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 21


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse brikkene er basert på TCCD-minnebrikker fra Samsung, altså samme type som:

 

OCZ E.L. Platinum Rev. 2

PQI Turbo

Geil Ultra X

G. Skill (ikke særlig tilgjengelig i Norge)

 

Hvis man sjekker Anandtechs grundige gjennomgang av minnebrikker, kan man se at de fleste av disse brikkene troner på toppen. Eneste som skiller seg ut der er Crucial Ballistix, som ikke er TCCD.

 

Dette tilbudet er veldig godt. For noen uker siden hadde Netshop ukens tilbud på PQI Turbo (2-2-2-5) til 1995,-, som jeg kjøpte, men sendte tilbake, da de ikke funka for meg.

 

 

Nå skal jeg bruke morgendagen til å telle på pengene mine, før jeg eventuelt bestiller disse brikkene, og SN95G5, som er ukens tilbud på Netshop! Knalltilbud! :w00t:

 

Eneste jeg mangler nå, er en 3200+/3500+ Winchester. Disse er jo omtrent umulige å oppdrive.

Lenke til kommentar

noen some vet hvordan disse brikkene fungere med nforce2 mobo's ? ( abit AN7 eller MSI K7N2 Delta-ILSR for å hvere mer spesefik )

 

har geil Golden dragon samt twinmost value nå som funker dårlig tbh

 

får vel go snakke med dama når hun våkner :)

 

K4F

Endret av K4F
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...