Gå til innhold

Demo av The Settlers: Heritage of Kings (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Settlers 2 var favoritten min :love:

Eg har sjekka ut screens av The Settlers: Heritage of Kings og det ser igrunn bra lovandes ut, laster ned demo no :thumbup:

 

Edit:

Har lasta ned demoen og prøvd ut prologue delen av demoen. Spelet er mykje bedre enn det eg hadde trudd. Grafikken er lekker og gameplayet er lett å sette seg inn i. Eg kjem til å springe i butikken når det kjem i februar ;)

Endret av kimhylderas
Lenke til kommentar
Må si jeg likte det jeg. Litt war craft rip off på graffikken, og litt age of empires aktig i units og sånn. Men nå har jeg ikke spilt settlers før, så det er mulig det er motsatt ;)

 

Men dette er verdt å prøve rts folk!

Grafikken har vært bort i mot den samme fra Settlers 1 kom til Amiga og frem til nå. Den har selvsagt blitt bedre på alle måter, men det tegneserie-aktige særpreget har vært der hele tiden. Husker i gamle dager, første gang jeg testet Settlers 1 på Amiga; jeg kunne ikke tro at noen kunne lage så pen grafikk som den som var åpningssekvensen. Nydelig åpningsfilm. :)

 

Jeg har store forhåpninger til dette spillet, jeg har gått "gradene" oppover, fra 1-ern på Amiga og videre til resten på PC. Alle spillene har sørget for en meget bra spillopplevelse, håper bare dette neste spillet viderfører det.. Jeg sitter på familie-PC-en nå og til over jul, så jeg får ikke testet demoen før skolen begynner igjen på nyåret, men jeg er ganske sikker på at dette spillet skal kjøpes! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...