Gå til innhold

Vinnere av HL2-konkurransen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vinnere av HL2-konkurransen

I forbindelse med lanseringen av Half-Life 2 annonserte vi en aldri så liten konkurranse. Nå kan vi endelig avsløre vinnerne.

 

Les artikkelen her

Det var jo en ryddig måte å håndtere saken på.

 

Men også ganske utrolig at Valve og ATI hadde så dårlig kommunikasjon på dette punktet....

 

 

[EDIT]

Fikset tag feil i quotet post...

[/EDIT]

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar

Hehe, blir fylt av skadefro når jeg tenker på hvor mange som stresset seg gjennom spillet for å finne Ruby. :innocent:

 

Er glad for at jeg ga f**n i den konkuransen, og heller nyter spillet til det fulle.. Har sikkert ikke kommet halvveis engang, men det gjør meg ingenting: grafikken og fysikken er det beste jeg har sett med mine syndige øyne..

Lenke til kommentar

Var dette en ryddig måte å håndtere saken på? En ryddig måte hadde vært å gi noe til alle som har sagt noe om saken på forumet her. Altså alle som har irritert seg over å ikke ha funnet henne.

 

Hvorfor vant disse som vant? De hadde jo ikke funnet Ruby. Var det de som skrek høyest?

 

Nei dette var dårlige greier. :nei:

Lenke til kommentar
Var dette en ryddig måte å håndtere saken på? En ryddig måte hadde vært å gi noe til alle som har sagt noe om saken på forumet her. Altså alle som har irritert seg over å ikke ha funnet henne.

 

Hvorfor vant disse som vant? De hadde jo ikke funnet Ruby. Var det de som skrek høyest?

 

Nei dette var dårlige greier. :nei:

hmmm man kan jo ikke dele ut premie til mange hundre, selv om man har bæsja på leggen..

Lenke til kommentar

:!:

Utrolig amatørmessig av ati og valve. Først damplokomotivet steam og nå dette :no:

Fy søren jeg er glad jeg ikke giddet å rote rundt i HL2-verdenen for å se etter det dumme bildet.

Synes synd på alle de som brukte tid på dette.

Grattis til de som vant. Var vel eneste mulige veien ut av uføret for hw.no som er uskyldig tredjepart i dette rotet.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke spare premiene til en ekte konkurranse?

 

Selv spillte jeg lite, for å finne Ruby, men vet at det er mange foldige timer gått i det av andre, og ikke bare fem andre. Sannsynligheten for at det er disse fem som har gitt mest innsats? Blir lite til plaster på noe sår for den/de som burde hatt premien(e).

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Enig med at ny konkurranse burde avikles ja, blir på en måte feil å plukke ut de som postet eller mailet screenshot fra en demo som er tilgjengelig ganske så lenge. Sikkert mange før som også hadde lagt merke til plakaten av Ruby.

 

Om jeg hadde bestemt så ville jeg heller ha laget en ny konkurranse som var releatert til HL2. F.eks svare på 5 eller 10 spørsmål + sende inn ett pent eller morsomt screenshot. Reglene ville da vært at de som svarte riktig på spørmålene ville gå videre til finalen hvor det da blir trukket vinnere basert på det fineste/vakreste screenshot, av f.eks himmel og solnedgang, vann etc. Og f.eks det morsomste screenshot. Eller andre temaer.

 

Men fint at det ble 5 premier istedenfor en da. :) Så om ikke konkurransen endres og trekkes så får jeg håpe at de 5 heldige kommer til å kose seg skikkelig med goodiene sine. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...