Gå til innhold

The Matrix Online forsinket (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikkmessig så tror jeg ikke dere burde rykke på nesen siden det knuser til og med EverQuest 2. Motoren rendrer en hel megacity hvor du kan gå ut og inn bygninger og missions uten noe som helst loading. Dere må ha en fryktelig rå PC for å oppleve Matrix Online på det beste og som betatester kan jeg ikke uttale meg om spillopplevelsen siden det er kun amerikanske servere og det er laggy noe det er for alle betatestere her til lands kan jeg tenke meg.

 

 

WoW er det dårligste jeg har prøvd av alle MMORPGS. Hva er så bra med det ? Omgivelsene er vakre og bra skapt men det er fortsatt ett standard MMORPG hvor du går ut og grinder deg ihjel og folk er jo allerede MAX Level i spillet. Og når grafikken er såpass så lite detaljert så blir ikke akkurat PvP noe morsomt heller.

 

Har lastet ned filmer og combaten ser grusom ut . De skulle gjort som City of Heroes og heller vente med PvP til de får det til ordentlig og bra. Er så lei av sånn standard MMO stå helt i ro og slashe i regnbuens farger gameplay, helt grusomt og du blir såååå lei av det.

 

MxO har i det minste ordentlig combat som connecter .

 

Alt du kan gjøre i MxO er uendelig og det er ikke noe vits engang å prøve å sammenligne det med ett standard MMO som WoW. Det er i en helt annen liga og er vel eneste city of heroes som kan stå likt med det med sitt twitch combat system.

 

Det vant forresten beste MMORPG 2004 nå nettopp.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...