Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehm, netshop har bare en av de inne, jo. :ermm:

 

 

 

EDIT: Latterlig er ordet om de bare har en skjerm når tilbudet blir annonsert.

kanskje de forventer å få inn flere i løpet av noen få dager?

 

ble litt overasket over at jeg så den samme musen til samme tilbud enda en gang i julekalenderen jeg.. :p

NB: Tilbudet gjelder bare i dag og kun så langt butikkens lager rekker!

 

 

EDIT: viser fortsatt lagerstatus som 1, Rayline.

 

EDIT2: Netshop leser tråden. :hmm:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Latterlig... Jeg kan ikke bestille enda likevel, må sjekke finansene og snakke med pappa. Så det er fremdeles en igjen. Men hvis NetShop mener at kun en person skal få den til 3K er det latterlig..

Slapp av, det er bare å legge i bestilling, alle får :-) Det er en standard-tekst HW har på kalenderne sine det der, gjelder ikke oss ;)

Til info; HW setter opp kalenderne i november. Da hadde vi masse på lager, og masse på vei inn av 1770NX, men alle har blitt solgt ut de siste dagene. Umulig å forutse dette for over 2 uker siden, derfor kan sånn som dette skje. Men det kommer inn flere partier i løpet av noen dager, så alle som vil ha skal få :p

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop

Endret av Netshop
Lenke til kommentar
Latterlig... Jeg kan ikke bestille enda likevel, må sjekke finansene og snakke med pappa. Så det er fremdeles en igjen. Men hvis NetShop mener at kun en person skal få den til 3K er det latterlig..

Slapp av, det er bare å legge i bestilling, alle får :-) Det er en standard-tekst HW har på kalenderne sine det der, gjelder ikke oss ;)

Til info; HW setter opp kalenderne i november. Da hadde vi masse på lager, og masse på vei inn av 1770NX, men alle har blitt solgt ut de siste dagene. Umulig å forutse dette for over 2 uker siden, derfor kan sånn som dette skje. Men det kommer inn flere partier i løpet av noen dager, så alle som vil ha skal få :p

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop

Knall. Dere får nok en bestilling fra meg i løpet av dagen, ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...