Gå til innhold

TG05-billettsalg til helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok temmelig sikker på at jeg skal ditt, men dette er da alt for tidlig å legge ut billetter? Ifjor var de jo lagt ut etter jul ihvertfall. Håpe på at nettverket blir bedre en ifjor. Eneste grunnen til at jeg drar på lan er download :)

Noen som har noen formening om hvordan det blir med download i år? Vil det være noe anit-piracy politi i år? :dontgetit:

 

 

Blir nok hit jeg skal til påsken, for første gang :D:love:

Lenke til kommentar
Har det vært noe "anit-piracy" der før da?

Er det ikke sånn at politiet må ha ransakelsesordre e.l. hvis de skal få ta pc din?

Og dette er vel ikke verdens letteste ting å skaffe, spesielt ikke pga noen få filmer ikke sant?

En gang må vel være den første? Var det ikke snakk om det før/under/etter forrige TG da? At man måtte være forsiktig med å ta med seg alt man ikke eier, for å si det slik.

 

Når det gjelder ransakelsesordrer, så vet jeg ikke hva som må til for å skaffe slike. Politiet må vel nesten ha overvåket deg en stund, så finner de ut at du reiser til TG, og *POW* der står dem i døra og stopper deg når du skal krype inn :p Ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
Har det vært noe "anit-piracy" der før da?

Er det ikke sånn at politiet må ha ransakelsesordre e.l. hvis de skal få ta pc din?

Og dette er vel ikke verdens letteste ting å skaffe, spesielt ikke pga noen få filmer ikke sant?

En gang må vel være den første? Var det ikke snakk om det før/under/etter forrige TG da? At man måtte være forsiktig med å ta med seg alt man ikke eier, for å si det slik.

 

Når det gjelder ransakelsesordrer, så vet jeg ikke hva som må til for å skaffe slike. Politiet må vel nesten ha overvåket deg en stund, så finner de ut at du reiser til TG, og *POW* der står dem i døra og stopper deg når du skal krype inn :p Ikke vet jeg...

det er passiv "anit-piracy", de oppfordrer deg sånn delvis til å ikke bruke det, men de gjør ingenting...

 

de må forresten ha ransakelsesordre for å gjøre noe på pc`n, hvis de ikke bare bevis på at du har noe da....

men har ikke hørt om noen som har blitt tatt for å ha en film eller tusen som er ulivlig...

Lenke til kommentar
Ja, dette kom veldig raskt på.. Hadde ventet mye mer reklamasjon om dette først.

Det er nokså unødvendige å reklamere for noe som blir utsolgt uten reklame ;)

 

Men irriterer meg at billettene legges ut så tidlig. De fleste jeg skal dra med trodde de hadde iallfall en måned på å bestemme seg, men får vel noen av dem med likevel.

Blir nok TG på meg også ;)

 

At billettsalget fungerer bra er som X-files. Du tror det ikke før du får se det...

Endret av It's me
Lenke til kommentar

Det er en grunn til at TG bilettene blir lagt ut så tidlig i år.. både OsloLAN og Nollelva (gaming lan i sverige) har annonsert at de skal ha arrangement på samme tid som TG, så dette er en måte for TG å sikre seg at alle gamle gode TG gjengere kjøper biletter og at de ikke slipper bilettene samtidig som de andre eventene slik at det ikke blir fylt opp..

 

Må og legges til at TG prøver å få en stor gaming event til seg i 05, og dette avhenger litt av hvor mange folk som kommer..

 

Men det har jo ikke vært annonsert godt nok i min mening i forhold til når de skal slippe biletter, og jeg slipper å tenke på å stresse å skaffe meg biletter uansett.. jeg sitter strandet i Gran Canaria uansett :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...