Gå til innhold

Nytt Command & Conquer-spill fra EA (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt mye moro med Red Alert serien ja, men det største problemet med dete spillet er det evinnelige "tank rush'et". Flere strategispill av denne typen lider under dette "fenomenet", noen liker det sikkert, men du verden så drepende kjedelig det er for strategen i oss.

 

(for de som ikke vet hva tank rush er så er det å bygge flest mulig tanks for så å rulle over fienden. Dvs, du forsvarer deg kun inntill du har bygd opp nok tanks, deretter valser du over fi.)

Lenke til kommentar

Good news dette her ja. :)

Gikk lenge rykter om CÅC 3.....men Red Alert 3 blir like bra.

 

Red Alert og Red Alert 2 er faktisk noen av de beste strategi spillene synes nå jeg. Mange likte heller ikke Tiberian Sun, men jeg synes nå det var bra.

 

Westwood ble vel litt ødelagt av EA, men bra at veteranene fortsatt eksisterer.

Lenke til kommentar

:D Gleder meg!:D Håper det blir meir likt Red Alert 2 enn Generals.. Likte Red Alert 2 mykje bedre enn Generals.. Vi får bare vente og sjå, gode nyheiter er det iallefall..

 

Vi kan forøvrig også nevne at de som liker Westwood Studios sine strategispill også kan glede seg over at Pteroglyph Games (som består av veteraner fra Westwood) jobber med et strategispill hvor handlingen foregår i Star Wars-universet.

 

Det blir forhåpentligvis bra greier og.. Bra at westwood "gjenomoppstår"! (Blir vel kanskje litt feil å sei det.. men men.)

Lenke til kommentar

Enig med de fleste her.. EA bør være trofast til red alert, og IKKE gå videre ned veien generals gikk.. Jeg har spilt Red alert 2 online i utallige timer, Dvs 3-8 timer hver dag i flere år, uten å bli lei av det.. Det er bare så gøy.. Ukomplisert, enkel spillglede :) .

 

Foruten det er det sinnsykt viktig at EA tar online support, anti cheat og balansering seriøst.. Som blizzard gjør med battle.net.. Det avsnittet de referrer til fans etc er motbydelig.. De ignorerte ra2\yr komplett, og lot hackere ta over.. Yr var et av de mest ubalanserte rts spillene noensinne.. 1 patch :/. Generals ble sluppet i beta form.. Med zero hour kunne du kjøpe det som egentlig skulle være i originalspillet, -online support, anti cheat og skikkelig ladder. De må virkelig skjerpe seg.

 

Bilde fra communityteam.de :

 

redalert_3.jpg

Endret av HenL
Lenke til kommentar

Westwood.. eller deler av westwood lever enda. Det vil si, mange av folka i westwood er ikke lengre hos EA (takk gud for det) og startet sitt eget firma, Petroglyph. De har jobbet lenge med et hemmelig prosjekt for en annen utgiver, og ryktene ville ha det til at de utviklet det neste C&C spillet for EA. Når jeg så at EA annonserte RA3 så surfet jeg raskt til Petroglyph sin side i håp om at de skulle lette på sløret og si at de utviklet det, men nei.. ble skuffet. De hadde riktig nok lettet på sløret, men spillet de utviklet er riktig nok i RTS sjangeren men med StarWars theme og utvikles for LucasArts. :cry:

 

Angående den dårlige unnskyldningen av et spill (hehe, blir ikke så bra på norsk:P) Generals, så er det by far the værste C&C spillet noen gang. Uten engang å ha med video snutter og heller bruke ingame graphics drepte jo store deler av magien med C&C, Tiberian Sun er nok det nest dårligste C&C spillet, men ikke på nær så dårlig så mange vil ha det til. Hadde det sinsykt artig å spille det på nett i en lang periode.

Lenke til kommentar
Westwood.. eller deler av westwood lever enda. Det vil si, mange av folka i westwood er ikke lengre hos EA (takk gud for det) og startet sitt eget firma, Petroglyph. De har jobbet lenge med et hemmelig prosjekt for en annen utgiver, og ryktene ville ha det til at de utviklet det neste C&C spillet for EA. Når jeg så at EA annonserte RA3 så surfet jeg raskt til Petroglyph sin side i håp om at de skulle lette på sløret og si at de utviklet det, men nei.. ble skuffet. De hadde riktig nok lettet på sløret, men spillet de utviklet er riktig nok i RTS sjangeren men med StarWars theme og utvikles for LucasArts. :cry:

 

Angående den dårlige unnskyldningen av et spill (hehe, blir ikke så bra på norsk:P) Generals, så er det by far the værste C&C spillet noen gang. Uten engang å ha med video snutter og heller bruke ingame graphics drepte jo store deler av magien med C&C, Tiberian Sun er nok det nest dårligste C&C spillet, men ikke på nær så dårlig så mange vil ha det til. Hadde det sinsykt artig å spille det på nett i en lang periode.

Det ryktes jo at Petroglyph jobber med C&C - Tiberian Twilight da.

Lenke til kommentar

Har spilt C&C siden det første (Tiberian Dawn), og innser jo at C&C sikkert aldri blir hva det var. Når det er sagt, håper jeg, i likhet med mange her, at Red Alert 3 blir nettopp dette - ikke en oppfølger til Generals, med andre ord.

 

Det var jo skjermbilder fra det som kanskje skulle bli C&C: Tiberium Twilight i sommer en gang, og jeg må si at jeg har mer til overs for denne serien, enn Red Alert-serien - selv om disse også har en viss kvalitet.

 

Jeg håper Petroglyph utvikler C&C3, og henter inn samme musiker som de andre spillene (han komponener musikken for star wars-spillet også, faktisk).

 

Vel, jeg fortsetter å spille Red Alert 2 på LAN til det evt. kommer et bedre alternativ. Så får vi se...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...