Gå til innhold

Telefonene for desember


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Minner ikke Simens SF65 skremmende mye om Nokia 6260?

SF65 har ikke symbian.

SF65 har annerledes skjerm og et helt annet design, bortsett fra formen.

SF65 har 1,3 megapiksel, altså 4 ganger bedre enn 6260 sitt.

 

Det eneste jeg finner lignende er vridbar skjerm, noe nokia ikke var de første, eller siste som bruker.

 

ps: burde ikke SK65 vært nevnt i artikkelen? :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Det er det dårligste utvalget av nye telefoner jeg har sett på lenge. Tviler på at noen av disse modellene imponerer noe til julesalg.

Spesifikasjonene på disse på mobilene er jo å dra tilbake til steinalderen. Det er bare Samsung D500 som holder mål, men også den er ikke på topp i forhold til modellene som kommer på nyåret.

Det er litt å kjipt å få en av disse modellene til jul når de fleste mobilene etter jul kommer med Megapixel kamera, MP3 spiller og minnekort.........og 3G........

 

ANBEFALING! BYTT MOBILEN TIL GAVEKORT ETTER JUL!

Lenke til kommentar
men også den er ikke på topp i forhold til modellene som kommer på nyåret.

 

hva nytt som vi ikke hat nå kommer på nyåret ?

Telefoner som ikke er forvokste som har både Megapixelkamera, MP3 spiller, minnekort og også noen 3G. Eksempelvis de nye nokia modellene og Panasonic som kommer på nyåret.

 

Telefoner som vil ta mer over for digitalkamera og MP3 spilleren.

Lenke til kommentar
men også den er ikke på topp i forhold til modellene som kommer på nyåret.

 

hva nytt som vi ikke hat nå kommer på nyåret ?

Telefoner som ikke er forvokste som har både Megapixelkamera, MP3 spiller, minnekort og også noen 3G. Eksempelvis de nye nokia modellene og Panasonic som kommer på nyåret.

 

Telefoner som vil ta mer over for digitalkamera og MP3 spilleren.

Nokia har ingen UMTS-mobiler som ikke enda er på markedet. Panasonic har ikke norge som satsnings-område, så hvor lang tid det tar før deres modeller kommer hit er det ikke lett å vite.

 

Det finnes allerede telefoner som ikke er forvokste og som har det du nevner.

 

Veldig lite revolusjonerende som kommer rett over nyåret. Og uansett, er det noen som ikke har fått med seg at teknologien alltid utvikler seg? Venter man 3 mnd. er det da sjeldent det ikke finnes noe bedre, så dette kom vel ikke som en overraskelse.

Lenke til kommentar

arhei: Hvilken mobiler har disse spesifikasjonen idag som IKKE er forvokste ???

 

Nokia kommer med en mobil som ligner på SE T610 rett over nyåret. Denne har Mpix kamera, MP3 spiller og minnebrikke. Det var den jeg tengte på. Ellers så vil Panasonic også snart komme med en mobil av samm kaliber ifølge amobil.no

 

Gleder meg til å høre om hvilken telefon som har disse specsa idag som IKKE er forvokste :w00t:

Lenke til kommentar

eneste som frister noe særlig er d500 siden den har bluetooth/blåtann, synd det virker som kun SE ser ut til å presse den muligheten inn i alle mobiler der ute som er siktet til noe over ungdomen (og jeg tror til og med dem hadde vært glad for funksjonen siden en da kan sende over filer en har liggende på mobilen).

 

siemens klappen hadde vært spennende om den kom med blåtann og kansje minnekort.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...