Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men i testen mot samsung 552 brenneren fikk jo samsung mye bedre resultat fordi platene den brente kunne leses av flere forskjellige dvd roms og brennere... er litt skeptisk til å kjøpe denne pga det.. noen av dere som har den som har merket noe problemer ang det ?

Har hatt en feilbrenning med den, det var på jalla-plater jeg kjøpte på rimi (burde visst bedre)..

 

Utover det er jeg kjempefornøyd (har hatt den i ca. 3 mnd.)

Lenke til kommentar

hvordan kan det sis at et tilbud i psdata sin julekalender kan sis er en del av HW.no sin kalender?

 

er jo klar over at produktene ikke er sponset eller noe av #hw.no , men jeg ser at psdata har en egen kaleder , hvist dere bare copy paster en link , er det og kalle det for en julekalender da ?

 

men tilbudet er jo bra uansett , men kanske dere bare skulle linke til alle julekalendrene på norske nettbutikker ?

Lenke til kommentar
joda , men jeg trodde at kalendere var resert for hw.no brukere .

Tilfelle du ikke visste det, så har aldri hw.no gitt tilbudene selv, de har hentet fra andre sider. Og hvorfor ikke? PSdata får glimrende reklame, og hw.no får et billig produkt å hive i kalenderen sin.

 

Eneste var i fjor, da du kun fikk tilgang til jule-tilbudet til www.webdeal.no ved å bruke en link du fant på hw.no sin kalender ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...