Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En liten ting bare. Det står følgende i testene

 

Vi er heller ikke helt fornøyd med størrelsen på tastene. Nå er det jo klart at 7260 sikkert ikke er tiltenkt de av oss med tallerkenstore byggmakker-never, men i sammenheng med at telefonen ligger langt nedi telefonen hadde ihvertfall undertegnede problemer med å treffe tastene til tider.

 

Sammenheng med at telefonen ligger langt nedi telefonen?

 

Skulle det ikke vært skrevet noenlunde på denne måten her da?

 

Sammenheng med at tastene ligger langt ned i telefonen, eller enda bedre, sammenheng med at tastesettet rett og sletter er senket for dypt ned i telefonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da skulle problemet med 2 x 'telefonen' være rettet.

 

Når det gjelder vår kritikk av Series40 så har den litt andre grunner. Klart at Nokia har gjort grensesnittet bedre med de oppdateringe som innebærer tema og mulighet for et 3x3 rutenett.

 

Allikevel mener vi at grensesnittet har alt for mange grunnleggende utdaterte elementer, som for eksempel logikk og oversiktlighet. Samtidig bygger grensesnittet på en oppløsning (128x128) som er utdatert for dyrere telefoner.

Lenke til kommentar

sant det.. men grensesnittet som er bygget på 128*128 passer vel som hånd i hanske på en 128*128 skjerm ?

Kan ikke si meg enig at man mister logikken, da jeg personlig syns series 40 menyene er bedre enn siemens sine..

Men det er bare subjektivt sett, og jeg kan ikke si hvordan andre vill ha det..

 

Edit: leif kom på besøk

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
en kamerat av meg har den og når jeg sendte han et bilde fra min k700i så fikk han ikke åpnet det, for lite minne fikk han melding om..:(

Da er det jo bare å slette noe ;)

han hadde nok plass til å motta det da og fikk lagret det. det var når han skulle se på det at han fikk den meldingen. hjelper det å slette noe da. ? han hadde over en MB ledig. forøvrig elendig med så lite minne og lav oppløsning på en tlf som kommer i siste kvartal 2004 i den prisklassen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...