Gå til innhold

Nokia 6630 endelig ute!


Anbefalte innlegg

Det er litt teit av Nokia da, å lage en 3G mobil med kamera bak! Om den i den du snakker med har samme nokia telefon, må jo begge kikke inn i kamera og ingen kan se hverandre! Da er jo vitsen borte! Sony Ericsson derimot har jo Z1010 men roterbart kamera, så du kan se på skjermen, SAMTIDIG som du kikker inn i kamera. Det Tenker ikke nokia på :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er litt teit av Nokia da, å lage en 3G mobil med kamera bak! Om den i den du snakker med har samme nokia telefon, må jo begge kikke inn i kamera og ingen kan se hverandre! Da er jo vitsen borte! Sony Ericsson derimot har jo Z1010 men roterbart kamera, så du kan se på skjermen, SAMTIDIG som du kikker inn i kamera. Det Tenker ikke nokia på :no:

Z1010 har ikke roterbart kamera. Den har to kameraer.

Lenke til kommentar

2 spørsmål :)

 

Vil man kunne bruke ett vanlig GSM SIM kort i denne telefonen for å bruke den som en vanlig telefon for EDGE, GPRS, SMS osv ?

 

Visst jeg kjøper denne i utlandet (Australia der jeg bor fortiden) vil jeg da kunne få den flashet om slik at den kan brukes i Telenors 3G nett når jeg eventuelt kommer hjem til Norge engang ?

 

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...