Gå til innhold

Omtale av Medal of Honor: Pacific Assault (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kanskje bitcha litt mye rundt Medal Of Honor serien i det siste, men hadde håpet Pacific Assault skulle bli bra. For all del, en 6'er er over middels men det får da være måte på. Synd spillet går i de nøyaktig samme fellene som Allied Assault gjorde.

 

Nå ser det ut som om jeg må vente en god stund til før det første ordentlige gode Andre Verdenskrig spillet kommer ut... (Ikke skuff meg "Brothers in Arms")

Lenke til kommentar

Har så vidt testa det nå, og må si at det skuffer stort i forhold til de "gamle". Hadde ikke de store forhåpningene heller etter å ha testa demoene.

Men som Campari nevner så tror jeg brothers in arms kommer til å bli det nye ww2 spillet,var det i Februar det skulle komme?

Lenke til kommentar
25 Februar kommer det ut. Bare å krysse fingrene. Jeg tåler ikke å bli skuffet en gang til...

Hva? Er du i feil tråd eller noe nå?

Neida, han svarte bare på spørsmålet mitt litt lenger oppe, når brothers in arms kom, kanskje litt off-topic.?

Oki, nå ser man kanskje viktigheten av å sitere folk før man svarer. :-)

Lenke til kommentar

Syns det var ett råbra spill jeg. En av de beste SP spillene i denne genren jeg har prøvd på år og dag. Videreføringen av geniale Medal of Honor sitt realistiske skytefølelse med stooore maps. Skikkelig dritkult spill egentlig men kunne vært 10 x bedre ja men dette gruser Call of Duty .

Lenke til kommentar
Syns det var ett råbra spill jeg. En av de beste SP spillene i denne genren jeg har prøvd på år og dag. Videreføringen av geniale Medal of Honor sitt realistiske skytefølelse med stooore maps. Skikkelig dritkult spill egentlig men kunne vært 10 x bedre ja men dette gruser Call of Duty .

"Det er et råbra spill som kunne vært 10 x bedre"? Hm, det hørtes ikke helt logisk ut. Nei, jeg stoler nok mer på gamer.no's anmeldelse. Likte heller ikke Allied Assault så jeg styrer nok unna av alt som heter Medal of Honor tiden fremover...

 

Se, jeg klarte forresten å quote ;)

Lenke til kommentar
Syns det var ett råbra spill jeg. En av de beste SP spillene i denne genren jeg har prøvd på år og dag. Videreføringen av geniale Medal of Honor sitt realistiske skytefølelse med stooore maps. Skikkelig dritkult spill egentlig men kunne vært 10 x bedre ja men dette gruser Call of Duty .

"Det er et råbra spill som kunne vært 10 x bedre"? Hm, det hørtes ikke helt logisk ut. Nei, jeg stoler nok mer på gamer.no's anmeldelse. Likte heller ikke Allied Assault så jeg styrer nok unna av alt som heter Medal of Honor tiden fremover...

 

Se, jeg klarte forresten å quote ;)

Ganske så enig med deg... jeg syntes HL2 var råbra & det hadde vært litt teit av meg å si at det kunne ha vært 10x bedre. :yes:

 

Jeg må også føye til at etter gamer.no's karakterskala har jeg ville lagt meg på en 4'er eller en veldig svak 5'er!

Lenke til kommentar

Hei,

 

For os der ikke har 'state of the art' hardware - hadde det vert fint om dere spilltestere ku liste systemkrav for spillene. Minimum og recomended hadde vært fint.

Det er ofte vanskeligt å finne systemkravene på producenternes hjemmeside (salgstriks?), og man er derfor nødt for å gå i en butikk for å lese systemkrav bak på boksen.

 

Har fått fortalt, at minimums systemkravet for MOHPA er steget fra DirectX 8.1 til 9.0 (ny grafikmotor) - hvilket jo eliminerer en god del grafikkort (Muligt dette ikke stemmer).

 

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...