Gå til innhold

Omtale av Vampire: The Masquerade - Bloodlines (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller spillet selv og har ikke merket noe til de buggene.

Ser litt rart ut med noen av mellomsekvensene tidlig i spillet, men ellers går det fint og stabilt. Spiller opptil 4 timer av gangen.

Har heller ikke satt meg fast noe sted.

 

Vil absolutt si dette er årets rpg. Skikkelig god stemning, gode skuespillere og en (hittil) god historie. :thumbup:

 

Ville selv gitt det karakter 9/10

Lenke til kommentar

Støtter at det er et knallspill selv om jeg kanskje bare har spilt halvveis.

 

Føler en enorm frihet og har ingen problemer med spillbarheten. Eneste som irriterer meg litt er at det ikke er mulighet for å kutte dialog hvis man har hørt det fra før og spiller noe på nytt fra et save game.

 

Problemet mitt med Vampire er at grafikken har sine bugs. Ikke alt som ser like bra ut slik som f.eks blodspruten på veggene som flimrer og slikt.

 

Men ellers trives jeg med spillet. Minner meg litt om et gammelt Microprose Vampyr rollespill for voksne. Tror det het ett eller annet med Blood det også.

Lenke til kommentar

Hm. Ikke mulig å kutte/hoppe over dialog? Sikker? Husker ikke hvilken knapp det er (på tastaturet? eller musa? hm) men jeg mener på å ha gjort dette før... Skal ikke si det 100% sikkert, men.. :p Får teste etter jobb. heh.

 

Er forøvrig ganske fornøyd med dette spillet selv - er mindre linært enn det første Vampire spillet (du kan iallefall velge i hvilken rekkefølge du vil gjøre oppdraga du får hehe), flott grafikk - som til tider hakker på PC'n min, men får snart ny wheee ;).

 

8/10 er min foreløpige karakter - er ikke engang halvferdig med spillet, så kanskje den endrer seg, men men.

Lenke til kommentar
Hm. Ikke mulig å kutte/hoppe over dialog? Sikker? Husker ikke hvilken knapp det er (på tastaturet? eller musa? hm) men jeg mener på å ha gjort dette før... Skal ikke si det 100% sikkert, men.. :p Får teste etter jobb. heh.

.....

Det må du gjøre, for det er kanskje den tingen som irriterer meg mest med spillet ved siden av de små graffikkfeilene og at du må sone såpass ofte.

 

Men grafikken går knirkefritt på maskinen min, men det skulle vel kanskje bare mangle når HL2 også går knirkefritt.

Lenke til kommentar

Som half-life 2 har dette spillet problemer med ytelsen og at spillet henger seg, i tilleg til en del andre bugs, jeg falt faktisk halveis gjennom bakken her om dagen og sto fast der. Har søkt litt rundt på google etter patch og det virker som om de jobber hardt for å få en ferdig i nermeste framtid. Gleder meg til den kommer.

Synd med så mange gode nye spill midt i eksamenstida.

Lenke til kommentar

dette er et kjempebra spill !!! digger det. det hakker litt på min PC da, 512 mb ddr og GF3TI200 64mb kort. Vil det gå smooth med 512 RAM til og et nytt skjermkort på 128 mb ? Jeg skal ha nytt til jul. Gjerne anbefal meg et skjermkort til maks 2000 kr hvis noen gidder.

 

Ellers er det mega atmosfære og bra skuespill og stemmer. Eneste som suger er at det hakker her :no:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...