Gå til innhold

Norsk filmarkiv oppretta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal de gjøre alt så vanskelig?

Det kan da umulig være nødvendig med den "sjekken" der det kreves at man har windows osv.

Helt håpløst.

 

Jeg fikk forresten "nei" på alt... :roll:

Ikke støtte for cookies?

 

Anyway, det er bare å klikke fortsett likevell, men interfacet på nettsiden fungerer ikke.

Lenke til kommentar

I de fleste filmene på filmarkivet.no har riktignok ikke opphavsretten enda blitt opphevet, men det er dog intet argument for å benytte seg av teknologi som krever kostbar programvare, og som dermed innskrenker tilgjengeligheten.

 

Selv har jeg store problemer med å se filmene. Jeg får bare opp "Lagrer lisens nøkkel..." (Ja til "ord deling"), hvor det ikke skjer noe ytterligere. Ganske irriterende.

 

EDIT: Fant det ut. Det var tydligvis nødvendig å installere en ny sikkerhetskomponent (formodentlig DRM). Hvorfor skal de gjøre det så vanskelig? :thumbdown:

Endret av aadnk
Lenke til kommentar

Jeg får ikke skikkelig bilde, fargene er helt på bærtur. Alle fargene blir bytta ut til grønt og rødt. Problemet gjelder alle streaming videoer. Dette skyldes sikkert at jeg en gang la inn k-lite mega codec pack men jeg har uninstallet det uten å bli kvitt problemet...

 

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...