Gå til innhold

Trykkfølsomt fra Qtek


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaaaaaaarghhhh! Pokker ta!! Hvorfor fulgte jeg ikke mere med? Har nylig bestillt 8010 og får den i morgen. Jaja, da blir det bytte til jul! God jul til meg, jeg har vært snill gutt i år og fortjener å gi meg selv denne i julegave!

:D

 

Qtek har virkelig lagt gullegget nå i sitt 6. forsøk. Jeg tror Symbian som operativsystem endelig skal få skikkelig konkurranse når man ser hva Windowsbaserte telefoner kommer med av maskinvare og hvilke enorme muligheter som ligger i disse telefonene.

416MHz (!!) prosessor, MMC/SD-kort, 1,23Megapixler...

:w00t:

Qtek er nybrottsarbeideren i Norge og all honør til de. Dette blir min 3. SmartPhone og jeg kommer ALDRI til å gå tilbake til Symbian! Tipper denne kommer til å koste ca. 6.500,- altså noe mindre enn 9090 på grunn av manglende WLAN og EDGE.

 

DeeJayVZ

Lenke til kommentar
Ser ut til at den har 2,5mm sub-minijack. Går det an å bruke overganger elns for å kunne koble til hodetelefoner med 3,5mm minijack?

I could be mistaking, but:

Antageligvis, da det er bare størrelsen på pluggen som er forskjellig, ikke signalet som sendes gjennom den.

 

 

men: ÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg begynner straks å spare. :dribble:

 

Jeg må alltid lese igjennom spesifikasjoner før jeg lar meg rive med.

Og etterhvert som jeg leste, fant jeg bare fler og fler av punktene som var viktige for meg. Den jo tynnere en T610n min! ikke mange PDAer som er så små.

Eneste jeg lurer på er batteritiden.

 

Battery

 

* Removable and rechargeable Lithium-Ion Polymer battery, 1,200mAh

 

AC Adapter

 

* AC Input: 100 ~ 240V AC, 50/60Hz

 

Ser jo ut til å være ok.

 

 

iiiiii :whistle:

Lenke til kommentar
Ser ut til at den har 2,5mm sub-minijack. Går det an å bruke overganger elns for å kunne koble til hodetelefoner med 3,5mm minijack?

I could be mistaking, but:

Antageligvis, da det er bare størrelsen på pluggen som er forskjellig, ikke signalet som sendes gjennom den.

Tenkte det jeg også, men jeg har ikke klart å oppdrive noen overganger fra 3,5mm (hunn) til 2,5mm (hann). Ihvertfall ikke på nettet. Kanskje de har det på hifi-butikker... :hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Merkelig nok, men ingen skriver her, at QTEK produserer ingenting, og dette r bare ODM modell, som selges under rekke andre merker.

Grunnet til dette, kan være at QTEK er Svensk?

Hvorfor skulle vi skrive det? Hehe. Det spiller jo liten rolle for oss forbrukere hvem som lager ditt og datt i mobilen, så lenge det er sluttprodusenten som leverer et produkt som gir oss det vi vil ha.

 

Alle store mobilfirmaer bruker andre til å lage noen av sine mobiler. Eksempel er BenQ som har laget mange mobiler for bl.a. Nokia.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...