Gå til innhold

Få PTT på Series 60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo ganske gøy. Har aldri helt sett det store i PTT, men produsentene gjør tydeligvis det, og jeg klager jo ikke. Fint at det da kan bli mer allemanseie enn før, siden en slik funksjon trenger mange brukere for å slå ann.

 

forresten: Tør jeg spørre hvorfor artikkel-bildet på forsiden er av en 7260? En mobil uten S60, og uten PTT.

Lenke til kommentar
Ingen av disse modellene har egen Push-To-Talk knapp. I stedet må man skru på programmet og legge det i bakgrunnen. Siden holder man inne kameratasten når man skal spille inn en talebeskjed.

 

Har nå aldri sett en kameratast på N6600 jeg. Hvilken er det vi vil bruke istedenfor da? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ingen av disse modellene har egen Push-To-Talk knapp. I stedet må man skru på programmet og legge det i bakgrunnen. Siden holder man inne kameratasten når man skal spille inn en talebeskjed.

 

Har nå aldri sett en kameratast på N6600 jeg. Hvilken er det vi vil bruke istedenfor da? :dontgetit:

Har heller ikke sett kameratast på noen S60-modeller til nokia, så jeg regner med at de mener venstre soft-tast, som er standard-knappen for kamera.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...