Gå til innhold

Demo av FlatOut (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dere som lurer på hvordan man kan hoppe høyt så kan jeg hjelpe dere med å si at dere må hoppe ut akkurat i det bilen forlater rampa/hoppet, og seff ha full power(dvs at du begynner og trykke når du nermer deg rampa). Det blir da lett og komme rundt 100 meter, men jeg sliter fortsatt litt med å komme over 110 da jeg vandligvis treffer den høydemåleren og mister mesteparten av oppdriften.

 

For å vinne løpa må man benytte seg av nitroen, du får mere nitro av å krashe så finn ut hvor du kan krashe uten å skade bilen eller å miste for mye fart. Det er også snarveier på begge løpa du kan ta. Når du krasher må du alltid treffe med fronten, hvis du skader hjula mister du mere fart på det enn om motoren står i flammer.

Lenke til kommentar

116m :!: føk over sikkerhetsnettet på baksiden :!: sikkert bare flaks, klarer ikke mer enn rundt 90 ved vanlige forsøk.

 

Man trenger ikke bruke nitro i det heletatt for å vinne, bare passe på å ikke krasje for mye og å bremse litt før svingen i stedet for lange powerslides med mye gass (mye hjulspinn i sladd bremser), tenk heller sporvalg og sett opp bilen tidlig. Litt piano inn i svingen og du får 20-30 km/t ekstra ut på langsida.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...