Gå til innhold

Merce med CX65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det mye rart. For det første er både bildet og teksten relatert til en såkalt UHI-enhet (Universal Handy Interface). Denne enheten er ikke kun for Siemens, men også for en rekke andre telefoner fra bl.a. Nokia, SonyEricsson, og Motorola. Det leveres forskjellige "cradles" for de forskjellige telefoner. Man kan enkelt bytte telefon ved å bytte cradle. Foreløpig ligger Mercedes langt etter f.eks. BMW's nyeste modeller som har full Bluetooth-integrasjon. Den telefonen som beskrives (CX65) er en vanlig telefon, og ikke kun for Mercedes-eiere. Telefonen har heller ikke Bluetooth.

Endret av Long
Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på om jeg tok poenget ditt, men jeg er ganske sikker på at du ikke tok artikkelens poeng :p

 

Mercedes-Benz kommer nå med fabrikkmontert CX65. Artikkelen sier bare at Siemens og Mercedes-Benz har inngått denne avtalen som fører til akkurat det. I senere tid vil nok også Mercedes-Benz kunne kjøpes med andre mobiltelefon-modeller.

 

Hvilken telefon CX65 er og om den har Blåtann er uvesentlig for artikkelen. Men for å nevne det har du helt rett i at telefonen ikke har Blåtann.

Lenke til kommentar
Tabbelars.. Merce og Siemens? Fanken, håpet mere på LG/SE/Samsung  :p

Hvis du er så hipp på Samsung eller LG kan du gå til anskafelse av Kia eller Hyundai.. eller Daewoo, bor i du regionen kan du faktisk kjøpe Samsung bil også.

 

Jeg gleder meg over å se at Mercedes-Benz også benytter seg av Siemens som mobil-leverandør. Som det blir nevnt er det slett ikke selfølgelig at dette skjer, VW benytter seg eksempelvis av Nokia, tidligere var Motorola favoritten hos samtlige.

 

Renault har bl.a. satset på Siemens, i tillegg til BMW som utstyrer 7-serien med trådløstelefon (som self. bruker mobilnettet) fra Siemens!

Endret av Cheaper
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...