Gå til innhold

Mobilmarkedet Q3: Nokia faller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Størst utvalg er nok en ting, men når de har veldig få modeller med skjerm større enn 128x128, og prisene er vell ikke akkuratt lave ?

 

Dessuten har de så snodig design og merkelig knapper..

 

Jeg skal i allefall mest sansynlig aldri ha nokia igjen, etter 3310/3330 synes jeg det bare har gått nedover!

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Enig med ScOoT..

jeg tror nokia kommer til å fortsette og falle lenge nå..

 

Samsung har kapret masse marked..tror de kommer til å være ledene etterhvert..sjukt kule mobs..jeg skal ihvertfall kjøpe en samsung nå snart(og selge e700 min)... og nå som samsung kommer med blåtann,EDGE og allslags ny teknologi(det skorter litt på det i e700).. trur jeg de absolutt vil bli best(eller de er jo best nå, men de vil få mest marked :)

Lenke til kommentar
Enig med ScOoT..

jeg tror nokia kommer til å fortsette og falle lenge nå..

 

Samsung har kapret masse marked..tror de kommer til å være ledene etterhvert..sjukt kule mobs.

Enig i at Samsung lager fete telefoner. Skjønner bare ikke hvorfor de må ha den jæ.... wap-knappen midt i joysticken!!?:mad:

 

Når de slutter med det skal jeg få meg en!

Lenke til kommentar
Vel ryktene svirrer jo om de såkalte F-modellen fra Sony Ericsson, som visstnok er blitt utsatt fordi de er for gode! Jeje, uansett vil konkurransen hardne til i tiden fremover. Tviler på at hverken Siemens, Motorola eller Nokia vil la LG og Samsung storme frem uten hindringer!

Nettopp, vær gang Samsung/LG kommer med en "killer", tar det ikke lang tid før Siemens, SE og Nokia er frampå.... Men da er det somregel Se og Siemens som kommer med fristende modeller, de kan lage design, i forhold til Nokia..

Dessuten synes jeg SE og Siemens har mye mer konkuransedyktige priser og ;)

 

Min mening ofcourse!

 

Jo fler modeller, jo fler funksjoner, jo større krig om kundene vil si at 2005 kommer til og bli et år, hvor jeg tror vi får mye får pengene..

 

Og jeg sitter med en A50, siden jeg solgte M65`n, så nå gleder jeg meg til nyåret kommer =)

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Akkurat. dette tenkte ikke jeg på i farta... da stemmer det nok bedre.....

 

Mener å ha lest at SE faktisk er forbi Nokia i norge....... Det tror jeg på også faktisk.

 

EDIT Jeg mener, det er jo trossalt de meste fonene. Så det skulle jo bare mangle! :thumbup:

Endret av THacker
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...