Gå til innhold

Japansk mobil til Vesten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg som nettopp har kjøpt med en K700i, hmm, må vel holde av noen tusen og selge når den kommer :love:

Hmm, etter litt leting på Google virker det slik at den bare har 1.5 timer taletid og 55 timer standby, det virker da meget lite... :whistle:

viss det er så lite taletid må jo du lade den værfall vær natt. :no: hvis ikke mer.

Lenke til kommentar

Dette var en "Killer" av en mobil! Dette kan bli en smamsung D500 killer hvis de greier å få den på markede i den nærmeste framtid. Med minnekort vil den klart være mer attraktiv enn D500.

Liker at Asia endelig ser på Europa som et marked for sine herlige dupedingser. Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar
Det var litt lite, ja! Men steike!!! Elsker slikt design; der har værtfall NOKIA mye å lære.. Det imaget de kjører, faller iværtfall ikke i min smak, har hørt endel andres meninger også. La de komme, LA DE KOMME alle de søte sakene :love:

vent til tirsdag og onsdag du, så kommer du til å bli overbevist over at nokia leverer best teknologi i sine mobiler.. Gleder meg skrekkelig.

 

men nå går jeg for langt off-topic..

 

jepp, en fin mobil det her. Får håpe den kommer til norge da.

Lenke til kommentar

Hm... Jeg ville nå si at den Panasonic-mobilen var litt kjedelig... Bodde 1/2 år i Japan, og der er det først mange råe mobiler, alle med funksjoner som vi bare kan drømme om her hjemme. Ta en titt på hjemmesiden til Vodafone Japan.

 

Alle land Vodafone har erobret får utbytte av disse mobilene, som er standard for hele Vodafones 3G-nettverk i verden...

Endret av teru
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Hey, hey..

Snaxy telefon.

Endelig kommer noen av disse til Europa!

Det har vi ventet lenge på.

Men skuffende batteri på den der, da..

Ikke så greit å lade batteriet hver dag...

 

Hvis de fikser litt på det, vil den nok bli en kongetelefefon.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...