Gå til innhold

Nyhetsredaktør søkes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har jo tid, unntatt i feriene da jeg alltid drar bort, og mister internett da...

det eneste jeg bruker tiden min på ellers er jo bare å sløve, eller å surfe her på forumet, men hvis noen hjelper meg i gang, så kan jeg helt sikkert prøve, men jeg har en lei tendens til å alltid være treg/ avhengig av trege folk. dessuten vet jeg helelr ikek hvor jeg skal finne fakta.. :( så hvis jeg skal prøve, så kan det ikke bli noe bindene.. :(

iallefall ikke i starten..

 

*edit*

jeg bruker jo litt tid på skolen også, men det er veldig lite unntatt i skoletiden... (=lite lekser)

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Ikke at jeg ikke har tro på at t.d. coolkid kunne klart jobben alene, men det at det åpnes for flere ser jeg som en fordel. For som coolkid skriver hender det at en anne ikke har tid/mulighet. Om det da er 2 som samarbeider om dette kunne dette blitt bra.

 

En tanken, om muligens noe tidkrevende. Kunne være at en fikk et slags hovedansvar (eller fast "stilling" med en gang), mens en kunne prøve ut flere over en gitt periode hvor en finner ut hvem som er mest aktiv og interessert i dette.

Lenke til kommentar

det betyr at satsene for lønn varierer...

f.eks, så jobbet jeg 4 dager før sommerferien hos vaktmesterne i år, og jeg var ganske heldig med satsene som jeg mener var baser på alder...

jeg tjente iallefall nesten 3000kr :grin:

 

selv hadde jeg overklokket GPU helt til intill et par dager siden da trial versjonen for powerstrip gikk ut.. :(

CPU får jeg ikke overklokket grunnet dårlig Gigabyte HK... :(

Lenke til kommentar

Å ha overklokket eller ikke er i grunnen irrelevant for en nyhetsreddik. Vedkommede får ansvar for å legge ut relevante nyheter på forsiden, ikke testing av utstyr (i alle fall ikke til å begynne med).

 

Dette er ikke en jobb å tjene gode penger på, men det vil bli en hyggelig ekstrainntekt. Det hele bunner ut i hvor aktiv redaktøren er.

 

Hva ny layout angår, er det en sak vi skal ha på plass rimelig kjapt. Det har trukket ut i langdrag, men jeg akter nå å sette en klar deadline. Burde hjelpe. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...