Gå til innhold

Endelig utgivelsesdato for Bloodlines (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
alle disse spillene.. så lite penger... men dette må jeg ha

 

gleder meg... må ha nesten lage en ikke fighter vampyr... leste nemlig at det skal gå ann å gå gjennom spillet ut å drepe(utenom for å drikke blod da, eller kanskje man kan drikke blod fra rotter som på 1'ern)

Du trengte jo ikke drepe noen i 1'ern for å drikke blodet.

Ut ifra det jeg skjønt fra Vampire-bagrunnen så er det ekstatisk opplevese for de dødelige å blodet sitt sugd ut(i moderate mengder da).

Lenke til kommentar
alle disse spillene.. så lite penger... men dette må jeg ha

 

gleder meg... må ha nesten lage en ikke fighter vampyr... leste nemlig at det skal gå ann å gå gjennom spillet ut å drepe(utenom for å drikke blod da, eller kanskje man kan drikke blod fra rotter som på 1'ern)

Du trengte jo ikke drepe noen i 1'ern for å drikke blodet.

Ut ifra det jeg skjønt fra Vampire-bagrunnen så er det ekstatisk opplevese for de dødelige å blodet sitt sugd ut(i moderate mengder da).

husker det ble fortalt at noen likte "the kiss of death".

 

blodtapet svimeslo dem bare for en stund.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja, denne måneden er uten tvil årets spillmåned. For å ramse opp noen store tittler:

 

Metal Gear Solid 3 (kommer ihvertfall ut i USA denne måneden)

Half-life 2

Bloodlines

Need for Speed Underground 2

Prince of Persia: Warrior Within

Halo 2

+++

 

Når det gjelder Bloodlines er det faktisk det spillet jeg gleder meg mest til. Jeg forstår ikke hvorfor dette har fått så lite oppmerksomhet. Jeg har sett omtrent all media rundt spillet og jeg er kraftig imponert. Får håpe folk får øynene opp for det, når det kommer ut ihvertfall.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...