Gå til innhold

Omtale av Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes spillet var buggete, var jo flere steder hvor jeg ikke kunne gå til neste scene, og dermed var stuck siden man måtte ha med seg alle sporene.

 

Jeg vet ikke om jeg syntes alle nøttene var det man kan kalle "lette", men jeg har ikke store erfaringen med slike spill. Men kan være enig i at enkelte ting, virker litt for åpenbart, som de tingene man skal undersøke nærmere. At man ikke kan forlate et område før alt er inspisert ser jeg i grunnen ikke problemet i. Hadde man ikke hatt det slik kunne man jo lett sitte der med 4-5 områder hvor man manglet ting. Det vanskeligste var uansett å møte Super-Rex, han var jo umulig å gjøre noe med de første 20 gangene jeg prøvde :p

 

Og jeg vil gjerne se den som faktisk klarer å få på plass samtlige mordere på sluttquizzen på første forsøk :p Jeg klarte 2/5 - og mener bestemt at noe var temmelig vanskelig å tenke seg.

 

Syntes bevegelsene også var litt knotete.

 

Men alt i alt jeg ble i alle fall oppslukt av storyen. For det var jo en stemning og atmosfære i spillet som var morsom.

Endret av KoN_GM
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hmm, står det noe sted på coveret at en DVD-film er inkludert?

Jeg kjøpte dette spillet for noen dager siden, men det var bare et CD-cover inni boksen (var 2 CDer i coveret), og det var plass til en DVD-film inni der, men det var ingen ting.

 

Kjøpte spillet for kun 149kr, men det var ikke en sånn billig-utgivelse som Exclusive eller Xtreme.

 

Det står ikke noe om at en film er inkludert i boksen. Sto det på coveret til ditt eksemplar, PeeJay?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...