Gå til innhold

Piratversjon av Halo 2 på nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle Xbox-spill bruker jo harddisken til å lagre innstillinger og savegames.

 

Det burde være en smal sak for Microsoft å sjekke via Live (for de som spiller 'ordentlig' live) om save-filer fra Halo 2 er på den enkelte Xbox og så ta affære ovenfor disse brukerne. Nettopp nå - og i tiden fram til lansering - så er det jo bare pirater og eventuelt spillanmeldere som vil ha Halo 2 på boxen sin og man har dermed en gylden anledning til å luke bort disse snylterne.

 

Jeg sier: Saksøk ræva av dem!

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Nå er det vel primært multiplayer over Xbox live som er mye av greia med dette spillet, så en piratkopi som kun fungerer i singelplayer er vel ikke særlig spennende i forhold.

tja, ikke egentlig. det er multiplayer bungie har fokusert på når de snakker med pressen, mens singleplayerdelen ble holdt hemmelig nettopp fordi den skal være såpass spennende. så vidt jeg vet gikk de aller fleste ressursene under utvikling til singleplayerdelen av spillet.

Lenke til kommentar
Alle Xbox-spill bruker jo harddisken til å lagre innstillinger og savegames.

 

Det burde være en smal sak for Microsoft å sjekke via Live (for de som spiller 'ordentlig' live) om save-filer fra Halo 2 er på den enkelte Xbox og så ta affære ovenfor disse brukerne. Nettopp nå - og i tiden fram til lansering - så er det jo bare pirater og eventuelt spillanmeldere som vil ha Halo 2 på boxen sin og man har dermed en gylden anledning til å luke bort disse snylterne.

 

Jeg sier: Saksøk ræva av dem!

Selv om det er en smal sak, har de ikke nødvendigvis lov til det.

Lenke til kommentar
Off-topic: Noen som vet når Halo 2 kommer til PC? Og om det blir like rævva porta som Halo?  :p

Vet ikke når det kommer til PC, men synes ikke den forrige porten var spesielt dårlig, (etter det jeg husker..). Det var vel bare det at spillet ikke helt innfridde på PC plattformen pga. større konkurranse i FPS sjangeren og havnet dermed som et middelmådig spill.

Lenke til kommentar

zeph: det er jo garantert lekket av en som har fått spillet til evaluering eller av en utro ansatt. dette vil man aldri kunne unngå. og får å være helt ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre. de kommer uansett til å tjene gode penger på spillet og de som spiller det nå og liker det vil kjøpe spillet for å spille multiplayer. de vil heller tjene på det tror jeg da folk får interesse for spillet av lese "HALO 2 PÅ NETTET FØR UTGIVELSE". all PR er god PR.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...