Gå til innhold

Creative slipper Zen Micro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...tror jeg akkurat har funnet mp3 spilleren min :) Støtte for Outlook og FM radio er stort pluss i margen for min del :thumbup:

5GiB holder uansett lenge, er jo ikke akkurat mp3 spilleren min som vil være hovedlagrings-enhet for musikken min.

Men har den støtte for ekstern lader, så jeg slipper å måtte ha tilgang til en pc med dockingstasjon eller no sånt bare for å lade den?

 

Removable, rechargeable battery

ZEN MICRO's removable battery is easy to swap with another fully charged battery, there's no need to hang around waiting for your player to charge. Now you truly have the battery juice to get loose

PACKAGE CONTENTS

 

ZEN MICRO player

High Fidelity earphones

Wired remote control (Japan Only) :thumbdown:

2 Li-Ion rechargeable batteries*

Power adapter

USB 2.0 cable

Belt-clip cum cradle

Pouch

Neck Strap

QuickStart guide

Installation CD

*Limited edition with free extra battery. While stocks lasts. Additional rechargeable Li-ion batteries also sold separately.

Er vel typisk norsk at den som blir lagt ut for salg her kun er med 1 batteri...

Endret av _StatuS_
Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt MuVo2 4GB til 1600kr, og jeg må si at jeg angrer ikke på at jeg ikke ventet på denne. Drømmespilleren er Sony NW HD-1 eller hva den nå heter, men den er ikke verdt pengene, selv om den har 20GB, veier 110g og sist, men ikke minst.... 30 timer batteritid.....

 

till 4000 cash :cry:

 

ser bra ut gjør den og....

Lenke til kommentar
Synes ipod er mye finere enn denne uannsett. Ipod= kvalitet.

Du mener det... Det er nok en myte det!

 

Bateriet (noe iPod har hatt nye problemer med) for eksempel? I følge flere tester er ikke iPod blandt de beste på lyd heller

 

Spørr du meg så er iPod MP3-spillerenes Nokia, bra design, men ikke helt på topp teknisk

Lenke til kommentar
Synes ipod er mye finere enn denne uannsett. Ipod= kvalitet.

Ipoden er veldig fin når den er ny. Men etter et par ukers tid blir den fort veldig oppskrablet og slitt.

Jeg syns det er rart de har valgt å bruke slike materialer på en

mp3 spiller da disse brukes veldig mye. Har selv iPod og den er ikke på lang nær så

pen som den var i butikkhylla :(

Endret av elatuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...