Gå til innhold

NVIDIA lanserer GeForce 6200


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste at de var skuffet på anandtech over at det var aktiv og ikke passiv kjøling på et såpass "low end" kort, noe som jeg er forsåvidt enig i.

mhm, ettersom det faktisk er passiv kjøling på blandt annet sapphire radeon 9800 ultimate edition (som sikkert er en del bedre kort når det gjelder 3d-ytelse) så burde de hatt passiv på et så dårlig kort også.

Menmen, den bråker vel sikkert ikke så veldig mye den lille vifta der forhåpentligvis :p

Lenke til kommentar
For meg ser dette ut som julegave til lillesøster. Hun blir nok lykkelig over å få bytta ut GF3Ti200-kortet... Håper bare prisen blir lav, og at noen stapper på aggressiv passiv kjøling.

stakkars søster :p neida;) skal være fornøyd med det man får :love:

Kanskje hun ikke trenger bedre :)

 

Sims 1 er jo ikke så utrolig ytelseskrevende! :p

 

(antar at hun spiller kun sims)

Lenke til kommentar
Leste at de var skuffet på anandtech over at det var aktiv og ikke passiv kjøling på et såpass "low end" kort, noe som jeg er forsåvidt enig i.

mhm, ettersom det faktisk er passiv kjøling på blandt annet sapphire radeon 9800 ultimate edition (som sikkert er en del bedre kort når det gjelder 3d-ytelse) så burde de hatt passiv på et så dårlig kort også.

Menmen, den bråker vel sikkert ikke så veldig mye den lille vifta der forhåpentligvis :p

9800pro uten vifte er jo bare en alternativ kjøleløsning. Geforce 6200 har "foreløpig" ingen andre alternativer å velge i. Men jeg er enig i at det absolutt burde vært passiv kjøling. Disse små viftene har en tendens til å bråke noe så inni h...

Lenke til kommentar
dårlig ytelse? hva snakker dere om?

dette kortet har jo støtte for SLI, og det yter i mange tilfeller på linje med X600 pro, og sogar nesten på linje med X700 pro i noen tilfeller?

hvis dette kortet kryper ned mot 800-900 kroner kan det bli et godt alternativ i foreks familiePCer :)

Står da vitterlig at det mangler SLI-muligheter...

Men et bra familiekort blir det sikkert.

Lenke til kommentar
For meg ser dette ut som julegave til lillesøster. Hun blir nok lykkelig over å få bytta ut GF3Ti200-kortet... Håper bare prisen blir lav, og at noen stapper på aggressiv passiv kjøling.

stakkars søster :p neida;) skal være fornøyd med det man får :love:

hvis et noe serlig bedre en et geforce 3 ti200

Lenke til kommentar
dårlig ytelse? hva snakker dere om?

dette kortet har jo støtte for SLI, og det yter i mange tilfeller på linje med X600 pro, og sogar nesten på linje med X700 pro i noen tilfeller?

hvis dette kortet kryper ned mot 800-900 kroner kan det bli et godt alternativ i foreks familiePCer :)

Kan du lese høyt for meg hvor det står at det støtter SLI?

 

Tja, for HP, DELL o.l er vel dette et gullkort.. "128mb minne", "rå 3d-ytelse" osv. :p

Lenke til kommentar
For meg ser dette ut som julegave til lillesøster. Hun blir nok lykkelig over å få bytta ut GF3Ti200-kortet... Håper bare prisen blir lav, og at noen stapper på aggressiv passiv kjøling.

stakkars søster :p neida;) skal være fornøyd med det man får :love:

Kanskje hun ikke trenger bedre :)

 

Sims 1 er jo ikke så utrolig ytelseskrevende! :p

 

(antar at hun spiller kun sims)

Ganske kravstor søster, og hun spiller litt mer fancy ting enn Sims1... Trackmania, Neverwinter Nights, og det jeg ellers måtte føle for å gi henne av spill. (Hitman Contracts, f.eks.)

 

Har det kommet noen tester av kortet enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...