Gå til innhold

Omtale av Evil Genius (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skriver om dette spillet på en mer subjektiv og personlig måte enn andre, og samtidig får du med deg det som er verdt å vite. Små tankespinn underveis er også meget bra. Jeg ville kanskje omformulert ingressen og ikke brukt "Du har tenkt tanken" to ganger, men det er flisespikkeri.

 

Meget bra!

Lenke til kommentar

Vi ønsker helst at dere utelater kommentarer om målformen til denne omtalen i denne tråden, og et hvilket som helst annet sted på dette forumet for den saks skyld. Vi i Gamer.no aldri kommer aldri til å kutte ut nynorsk, så lenge det er morsmålet til en av skribentene våre. Takk.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å utlate en kommentar om målformen! Jeg ønsker å si at jeg syns det var meget fint! jeg har normalt sett, ikke noe behov for å lese nynorsk, men når det er så godt skrevet som stykket om Evilgenius - DETTE VAR BRA! jeg fikk følelsen av å lese noe salig herbjørg Sørebø kunne ha skrevet. Han var tøtvittig og meget skarp. Igjen - godt skrevet og fortsett med det. Ikke skriv bokmål, når du uttrykker deg så bra på nynorsk.
:yes:
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...